Blankt gulp?

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Flere babyer som har det?  Har en gulpebaby, og her kommer det gulp hele døgnet, ikke bare etter måltider. Vansligvis er det "vanlig" gulp, men av og til kommer helt blank væske. ( Og uten å ha fått vann altså.) Må vel være bare magesyre da?  Er det refluks? Hun gulper opp litt når hun spiser grøt også, tykkere gulp, så er grøten.
 
har det akkurat likt her: gulp i alle varianter :(

aner ikke om det kan være reflux, nevnte det en gang for hs, men virket ikke som hun trodde det var det
 
Det har vi også her.. Rekna bare med det var normalt jeg?!
 
Olander gulper svært sjeldent. Men han har gulpet blankt noen ganger. Jeg er ganske sikker på at når det er blankt så er det ferdig fordøyd...Noen ganger gulper de jo litt ostete/småklumpete gulp, og da er det visst bare halveis fordøyd. Gulper de rettt etter måltid kommer det jo omtrent opp som melk. Husker ikke hvor jeg har lest det, så har ingen kilde å henvise til.
 
Jenta mi gulper masse. Ikke bare etter mat, men hele tida. Ofte kommer det bare blankt gulp. men så lenge ho legger på eg, så er det visst ikke noe de gjør med.
 
Er sånn her noen ganger også. Men jeg har tenkt at det er spytt jeg, at det er litt stor spyttproduksjon akkurat da?
 
Jeg tenker det samme som Klatremus, at det kan være spytt! Har også en gutt som gulper mye! Han sikler jo som en gal om dagen, så ofte er gulpet blanda med spytt!
 
Gulper blankt innimellom her og. har merka at det kommer når han har liggi en stund på ryggen, så har tenkt at han sikker bare har svelga mye spytt også kommer det opp igjen...
 
Da er det nok normalt hvertfall :)  Hun er en god rund bolle, så hun legger på seg hvertfall!
 
Back
Topp