Blank veske

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
noen flere som opplever blank veske i trusa, ganske langt bak? Noen som vet hva dette kan være? Kjenner jeg er litt bekymret.

Hmm... Ikke utflod alltså? Eller urin kanskje? (Det er jo fort gjort å lekke litt nå fortiden)

Om du er bekymret så tar du kontakt med føden eventuelt jordmor eller lege!

Når det er sagt er det veldig vanlig å ha økt flytende utflod og man kan også ha mindre urinlekkasjer :(

noen flere som opplever blank veske i trusa, ganske langt bak? Noen som vet hva dette kan være? Kjenner jeg er litt bekymret.
Jeg har vært på sjekk av for tidlig vannavgang på føden. Men alt var greit. Det var bare ungen som ligger og presser mot urinblæren. Men ring føden og snakk med de.

Nå er jeg veldig personlig, og antagelig litt ekkel.. Men jeg opplever at det er økt "slim", litt tykk blank væske som kommer sammen med avføring. Eller, jeg er ganske sikker på at det kommer derfra :-P Men tanken har slått meg at det kan være utflod, men kommer aldri når jeg bare må tisse, og ikke noe som legger seg i trusen. Sorry for detaljer altså :-P

Der er normalt med litt slim fra endetarmen utover i svangerskapet siden babyen presser på endetarmen. Normalt merker man ikke noe til det, men det kan komme litt uten at en er på do også hvis det presser på. ;-)

Back
Topp