Blank væske!!

Lilla-87

Forumet er livet
Mannen min har under hele svangerskapet vært opptatt av NÅR melka kommer..
Ble så lei av å svare "ikke enda" for noen kvelder siden, så jeg vippa ut puppen og skulle bevise det for han at det ikke er noe i puppen enda..
Men der tok jeg skammelig feil, for ut siver det en blank væske. Mens mannen jubler av begeistring, friker jeg ut og får en nervøs latter hvor gråten ikke sitter langt unna.

Hehe..Livet på bygda en tirsdagskveld, folkens.:p

Har hørt snakk om at det er normalt at det begynner å væske fra brystene, men hva er det for noe??

Det er jo bra det da, da får du melk med en gang etter fødsel sikkert. Tok 3 dager før jeg fikk ordentlig med melk, snakk om såre brystvorter etter 3 dager med intens sutting......

Det er formelk, heilt normalt. Eg fekk det veldig tidlig med jentungen, og vente egentlig på at d komme t å skje denne gongen og. Et godt tegn på at brystene kommer til å fungere braog gjer seg klar til den skikkelige melka kjem.

helt normalt, jeg begynte å lekke melk etter dusj f.eks ganske tidlig sist gang :) men har ikke noe tegn til det enda selv denne gangen:)

Godt å høre at puppen fungerer som den skal, men jeg var ikke klar over at det kom så tidlig (uke19.) Håper mengden forblir moderat inntil termindato nærmer seg da..:)
Som sagt, så regna jeg med at det var normalt, men jeg er førstegangs og har ALDRI fått noe som helst ut av puppen - for å si det sånn. Kan jo ikke annet enn å le av min egen reaksjon i etterkant da..:p 

Back
Topp