rosenjenta
Glad i forumet
Tok test i dag også, den var negativ. Har fått litt blank/hvit utflod i dag. Mye mere enn i går. Da må davel El. testen min snart bli positiv!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: rosenjenta
Tok test i dag også, den var negativ. Har fått litt blank/hvit utflod i dag. Mye mere enn i går. Da må davel El. testen min snart bli positiv!!!
Bertelure...når har du forventet El. da? jeg har forventet den 15-sept. 4 dager igjen! Er sikkert så fokusert på dette nå og da blir vel både el. og mensen utsatt kan jeg tenke meg. Må prøve å ikke tenke så mye på alt tror jeg, men det er veldig vanskelig å la være. Har jo så lyst på baby nå. Det passer best nå egentlig, for hvordan skal man klare å holde det skjult i jula??!!!?? hehe. Det blir når det blir, spiller ingenrolle når - bare det blir engang! Går vel greit å finne på en løgn i jula dersom det skulle bli aktuelt! [:D]
koster det mye for digital da? er det en boks med sånne strips da? hvordan ser man resultatet på den da? er det tall eller strek eller.......??