Blank/hvit utflod!! El. snart kanskje???

rosenjenta

Glad i forumet
Tok test i dag også, den var negativ. Har fått litt blank/hvit utflod i dag. Mye mere enn i går. Da må davel El. testen min snart bli positiv!!!

Jaaaaaaaaaaa Lykke til dere også!! Har kommet mye utflod i dag! Har ikke kjent på livmortappen, har dere det? hvordan kjenner dere forandring, hva er tegnet på el. ?

Men hvis den føles hard og myk samtidig??? Er nok ingen "tappekjenner" jeg...

Er det tappen som sitter til venstre liksom, eller er det kanskje individuelt???
Hvordan kjennes den ut nården er myk, er det ikke noe hardt liksom da?

Mye man kan sjekke gitt...Aldri tenkt over før...

ORIGINAL: rosenjenta

Tok test i dag også, den var negativ. Har fått litt blank/hvit utflod i dag. Mye mere enn i går. Da må davel El. testen min snart bli positiv!!!

samme her.. jeg har også fått blank,seig hvit utflod de 2 siste dagene, men negative el tester.. jeg trudde jo egentlig at det hadde sammenheng med EL... mne jeg har ikke kommet så langt ut i syklusen. får bare teste videre, håpe på at jeg har EL [:)]

Bertelure...når har du forventet El. da? jeg har forventet den 15-sept. 4 dager igjen! Er sikkert så fokusert på dette nå og da blir vel både el. og mensen utsatt kan jeg tenke meg. Må prøve å ikke tenke så mye på alt tror jeg, men det er veldig vanskelig å la være. Har jo så lyst på baby nå. Det passer best nå egentlig, for hvordan skal man klare å holde det skjult i jula??!!!?? hehe. Det blir når det blir, spiller ingenrolle når - bare det blir engang! Går vel greit å finne på en løgn i jula dersom det skulle bli aktuelt! [:D]

Til venstre? hmm.. Min sitter ganske rett frem hehe... Skal kjennes ut som nesetippen når man tar på den.

Ufruktbar: Lett å nå, hard, "tørr", lukket

Fruktbar: Vanskelig å nå, myk som lepper, fuktig og åpen.

Den er også åpen under mensen, for å få blodet ut da...... Men har hørt mange som aldri kjente forskjell på tappen gjennom perioden, som er gravide nå... Så er vel individuellt som alt annet....

Bertelure...når har du forventet El. da? jeg har forventet den 15-sept. 4 dager igjen! Er sikkert så fokusert på dette nå og da blir vel både el. og mensen utsatt kan jeg tenke meg. Må prøve å ikke tenke så mye på alt tror jeg, men det er veldig vanskelig å la være. Har jo så lyst på baby nå. Det passer best nå egentlig, for hvordan skal man klare å holde det skjult i jula??!!!?? hehe. Det blir når det blir, spiller ingenrolle når - bare det blir engang! Går vel greit å finne på en løgn i jula dersom det skulle bli aktuelt! [:D]

det som er så vanskelig å vite når El er for meg, fordi det varierer mellom 26-29 dager. men ut ifra 28 dager så har jeg den 16 september. men det som skjedde forrige gang var jo at det gikk 34 dager, aldri skjedd før, så nå vet jeg jo ikke om det går så lang tid denne måneden.. så får og prøve å finne EL ved å ta tester hver dag.. men jeg har hvit seig utflod idag også.. skjønner ingenting.. hehe

Vi skulle ha fått oss GRATIS el. tester [:D]

ja, det skulle vært gratis, hehe[:D] det er jo så dyrt. men akkurat nå bruker jeg CB digital da, men den viser svaret så greit, derfor bruker jeg den... idag tili forsov jeg meg, så jeg rakk ikke ta el test før jeg dro på jobb. så må vente 4 timer før jeg tar. skal ta klokka 17 ca.

koster det mye for digital da? er det en boks med sånne strips da? hvordan ser man resultatet på den da? er det tall eller strek eller.......??

koster det mye for digital da? er det en boks med sånne strips da? hvordan ser man resultatet på den da? er det tall eller strek eller.......??

er nesten 300 kr. det er 7 testpinner i pr pakke, resulatet vises veldig klart i løpet av 3 minutter. hmm..åssen forklare.. hvis du ser for deg en banan. og hvis halve bananen er svart så betyr det at du ikke har LH stigning. er hele bananen svart så har du LH stigning og du har nådd din mest fruktbare periode. og da er det bare å prøve, hehe..[:)]

den er sikkert bedre enn de vanlige! egentlig dumt å begynne med el. tester når det er føste gang vi prøver( første mnd), blir bare stresset av det! Spretter opp av senga på morgenen og rett på badet for å teste. Leste ett innlegg tidligere nå, der var det noen som skrev at el. testene skulle ikke tas av morgenurin, kunne være for my lh . slik at testen ikke klarte å lese/analysere det. Stemmer dette da? Det må gå min 4 timer fra siste dotur før man kan teste.

det står at en skal ta morgenurinen på den digitale iallefall....

Det har jeg også lest meg frem til på bruksanvisningen. Tar hver morgen jeg. Ved positiv test er det de 2 førstkommende dagene man er mest fruktbar?

Jeg tar med morgenurin jeg også, så detstår vel i bruksanvisnigen om det ikke
skal tas da, eller om det kan tas...
Men dette med at streken er litt positiv med billige teste, er visst ingen
betydning... Tror jeg må ha sånn cl digitaltest, for de skal visst vise
stigning...

Back
Topp