Blanding av kjente og ukjente følelser....

Har du fått angsten ennå?

• Ja

Votes: 2 28,6%
  • Nei

Votes: 4 57,1%
  • Litt

Votes: 3 42,9%

• Antall som har svart
    7

Eli_b

Betatt av forumet
føler noe i meg som sier fødselen kommer til å skje litt nærmere enn terminen og jeg kommer til å føde snart.
jeg tror at det kan være en slags følelse for angst som har settet seg i mine tanker.
er bare litt redd og jordmor timen er 9. August og til da må jeg vente til å snakke med noen om det synes jeg, men er litt tungt å ikke snakke om det til da og holde det for meg selv.
hva synes dere jenter!?
har dere samme følelser eller hvordan går det med dere til nå?!
Hva kan være årsaken til at vi føler sånn!?

Jeg er ikke redd for fødselen, jeg ser veldig frem mot å oppleve en normal fødsel med premien i enden. Erfaringen min til nå består nemlig av "påtvunget" medisinsk senabort i form av fødsel i uke 15, og nå er jeg klar for det normale. Det som "plager" meg mest nå er at jeg er så himla utålmodig, jeg vil ha henne ut nå! Gleder meg sånn til å møte henne, og synes det har begynt å bli mer slitsomt enn koselig å være gravid. Jeg er rett og slett klar for neste fase. Men er for tidlig enda, vil jo at hun skal være inne så lenge som mulig for å være så bra rustet som mulig. Så jeg går og er mest utålmodig :P Frykttankene jeg kan få handler mer om frøknas mi sin helse og velvære før, under og etter fødsel og de synes jeg er irrasjonelle så de skyver jeg unna så fort de dukker opp.

Håper masse at min frøken melder sin ankomst i siste halvdel av august!! Jeg er 35 + 3 idag.

Sniker fra oktober jeg..
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, men tror det er en slags redselsfølelse du kjenner på kanskje..? Det er iallefall liurt å ta en prat med jm for å lette følelsene så du ikke går å kjenner på dette de siste ukene.. Det hjalp iallefall meg. :)

Back
Topp