Blander du i litt saft i vannet, for å få ungen til å drikke vann?

vampyria

Forelsket i forumet
Lurer bare...[:)]

nei - men det hender jeg har i litt nypeekstrakt. masse c-vit, så sunt og godt [:)]

Min lille får ikke vann...bare pupp enda som drikke!:)

Nei.
Har ENDELIG fått henne til å drikke vann. Har prøvd i noen uker nå.
Først tutekopp, så tåteflaske. Kaldt vann, lunket vann, "varmt" vann.

Først igår (da jeg gikk over til tutekopp igjen) drakk hun.
I dag slurpet hun i vei!

Nei og det ville jeg ikke funnet på, er det ikke MYE sukker i saft da? Her drikker hun vann som om det skulle vært melk [:)]

Ville ikke gjort det til vanlig, men nå har hun vært syk og har hatt veldig vondt i halsen. Har lært av min mor at varm solbærsirup er bra så da prøvde jeg det...er forsåvidt det som er i effidrin også...

Absolutt ikke! Solbærsirup har ekstreme mengder sukker. Bra for voksne kanskje, men for babyer?

ORIGINAL: Mammiluren

Får bare MM ennå, men kommer IKKE til og gi saft....

Samme her. Mine to eldste barn er vant til vann som drikke, er kun til frokost og kvelds de drikker melk (eller jucie om morgenen). Har aldri hatt noe problem med å få i dem vann når de var babyer heller, så jeg tviler på det kommer til å bli noe problem å få i vesla heller[:)]

Tobias elsker å drikke vann, helst fra kopp da[:D]

ORIGINAL: JuleCandy

nei, overhode ikkje!

Nei hvofor gjøre det[8|]

Nei.
Han ville ikkje ta flaske til å begynne med, så hadde oppi litt sånn fruktdrikk fra Nestlë, og dette var jo saker,så då fant han ut av det. no er det vann og litt MME av og til..(eg har litt lite melk)

nope! Det ble en kamp, men til slutt gikk hun med på å drikke vann[:)]

Nei! Ungen min skal ikkje ha sukker når han er så liten!! Saft e ikkje en tørstedrikk!!

Har gitt han litt fruktdrikk med masse c vitamin, fra 4 mnd kjøpt i sverige, sukkerfri, men er ingen vane akkurat[:)] Men saft skal han ikke få smake på leenge enda

Nei, d blir leeenge til d....

Back
Topp