Ja..jeg sitter her med svært blandede følelser..trodde jeg var 7uker på vei på fredag, og dro på tidlig ultralyd...pga min ustabile syklus etter pilleslutt fikk jeg beskjed om at jeg ikke var så langt på vei..mer enn 5uker,men mindre enn 7..skal sies at min GU ikke har spesialisert seg i graviditet og sånn,men mer kvinnesykdommer osv.. hørte at hun var usikker på alt...
Men vi tok nå en ultralyd da.. og der sa hun at det var altfor tidlig til å se noe som helst..hun så en lykket livmor, og en fostersekk..mulig antydning til en plomme (?) og at det kunne være noe som var begynnelsen på et foster,men vanskelig å si og se..og begynte å si at en graviditet er så usikkert at jeg burde ikke ta noen gleder på forskudd..for 50% av alle graviditetene ender i spontanabort de 12 første ukene!..hæ??? aldri hørt at det har vært SÅ mange.. fikk bare bekymringer etter den timen jeg! for det første fordi hun sa hun ikke kunne se noen ting, og at det var altfor tidlig men også fordi hun sa det var såå vanlig å få en spontan abort , at det godt kunnne skje. osv... ble skikkelig paff :(
Hun ba meg komme tilbake på torsdag,men ærlig talt vet jeg ikke om jeg kommer til å gjøre det... det er kun 6 dager etter forrige ultralyd,det koster meg masse penger! Lyst å egentlig bare vente.. jeg var jo gravid,men det var altfor tidlig å se noe..og så lenge jeg ikke blør er det vel positivt..og utviklingen går sin gang? eller?...
:( nei, det var en skikkelig bomtur synes jeg.......... har ikke så mye symptomer nå heller,det gjør meg også veldig bekymret... er bare sulten,litt trøtt og øm i brystene..