Blandede følelser...

KatrineT

Flørter med forumet
Nå skal vi i følge siste mens være kommet til 6+3. Føler at jeg begynner å bli nervøs nå, det er ei uke igjen til vi skal til legen den 12.juli. Regner med at vi får sjekk på UL da, han pleier gjøre det [:)] Jeg har ikke merket noe til svangerskapet, forutenom at jeg har hatt litt stikking/ murring i underliv/ livmor, og de siste dagene har jeg vært noe kvalm... Mange mener sikkert at jeg burde være glad for at jeg ikke er "syk"- men jeg skulle så gjerne KJENT litt mer! Var ikke plaget med noe sist gang heller, og det endte i MA uke 10, og på sykehuset med medisinsk abort uke 12 (oppdaget da).. Så selv om jeg prøver å forholde meg rolig og ikke la dette gå inn på meg, så GJØR det faktisk det allikavel! Er så engstelig for at det skal gå galt igjen! [:(]

Bah, måtte bare lufte det litt her hos dere.. Er sikkert urolig uten grunn! Håper hvertfall det!

Hei. kjønner godt hvordan du har det. Har vært ganske rolig i kroppen min og, ikke kjent stort annet enn litt ømme pupper og kvalme som kommer og går. Tenkte at alt har stoppet opp i utviklinga, siden jeg ikke kjenner noen symptomer. men var på ul i dag og så verdens herligste lille baby, med sterk hjerterytme 
Så ikke gi opp håpet enda. Og du skal gå med spira di helt til terminen, katrine [:)]
Klart man er redd for og miste, det er vi alle i disse kritiske ukene. men prøv å dra frem det positive og ikke det negative[:D]  Dette her kommer til å gå så bra skal du se [:D]

Gir deg en stor god klem, så håper jeg du føler deg litt bedere [:D]

Alt kommer nok til å ordne seg skal du se[:D]

Skjønner engstelsen. Har selv mista i SA 2 ganger i år.
Var på tidlig UL forrige uke og fikk se en herlig liten klump med et flott bankende hjerte
Så nå klarer jeg å slappe av og nyte svangerskapet, og å tro at det går bra denne gangen [:)]

Håper du får den roen snart også [:)] Klem

vet så alt for godt åssen du føler og tenker, jeg var driiiiiiiiit nervøs for at det ikke var noe liv i dag, pluss hun var mye forsinket så vi måtte vente leeeeeng, da hun tok inn ultalyden lukket jeg mine øyne ville ikke se, men så sa hun se der er babyen deres... helt utrolig... går nok kjempe fint, stol på kroppen din:)

Tusen takk for tilbakemeldinger dere, kjenner jeg blir litt roligere.. Går det galt, så gjør det jo uansett det- er fint lite å gjøre med det. Har ikke hatt en eneste antydning til blod, eller skikkelige smerter, så langt er det jo et godt tegn. Har neppe noe grunn til å uroe meg, men...

Lurer på om jeg skal be om innvendig UL når jeg kommer dit, pga jeg må uansett opp i stolen for å ta celleprøve *grøss*... Har bakoverliggende livmor, og er godt polstret ellers, så sist gang også var det vanskelig å se noe.. Håper det lar seg gjøre! Nå vil jeg bare vente det an de neste ukene, og nyte å være gravid [:)] Det er vår første, så vi har så lyst å farte litt rundt i campingvogna å bare koooose oss mens vi enda er alene bare vi (+ hunden da) [:D] 

Kjenner til frykten, men dette går nok heeelt fint skal du se! [:)][:D]

Back
Topp