3gutter-ennsålenge
Forumet er livet
Jeg har det veldig bra med meg selv for tiden:) men har så blanda følelser overfor familien min og familien til sambo.. jeg føler at svigers blir furt hvis vi ikke besøker de minst 2 ganger i uka.. Og svigermor må diskutere alle mine avgjørelser ang Adrian. Jeg blir litt pressa til å være med på fillipinske ting som konfirmasjon og bursdag osv.. Og hvis jeg sier det til chri, Gud forby at jeg sier noe om hans mor.. Jeg burde jo bare holde kjeft.. Nå har jeg tenkt at jeg vil flytte vekk fra familiene våres.. For chri og jeg blir alltid pressa til å hjelpe familiene våres.. Men hvor skulle vi dratt?? Vi tenker at det blir der han ender opp i militæret.. Hmmmm.. Kanskje se hvor jeg kan få jobb hen... Tenker mye på at vi burde bli mer selvstendige.. For sånn som ting er nå er slitsomt.. Blir jo ringt etter for alt.. Sier nei men så er maset der igjen:(
Bare tenker.. Er så dritt lei dette.. Og jeg har fått ny styrke til å gjøre det jeg vil.. [:D]
Bare tenker.. Er så dritt lei dette.. Og jeg har fått ny styrke til å gjøre det jeg vil.. [:D]