Blanda følelser

3gutter-ennsålenge

Forumet er livet
Jeg har det veldig bra med meg selv for tiden:) men har så blanda følelser overfor familien min og familien til sambo.. jeg føler at svigers blir furt hvis vi ikke besøker de minst 2 ganger i uka.. Og svigermor må diskutere alle mine avgjørelser ang Adrian. Jeg blir litt pressa til å være med på fillipinske ting som konfirmasjon og bursdag osv.. Og hvis jeg sier det til chri, Gud forby at jeg sier noe om hans mor.. Jeg burde jo bare holde kjeft.. Nå har jeg tenkt at jeg vil flytte vekk fra familiene våres.. For chri og jeg blir alltid pressa til å hjelpe familiene våres.. Men hvor skulle vi dratt?? Vi tenker at det blir der han ender opp i militæret.. Hmmmm.. Kanskje se hvor jeg kan få jobb hen... Tenker mye på at vi burde bli mer selvstendige.. For sånn som ting er nå er slitsomt.. Blir jo ringt etter for alt.. Sier nei men så er maset der igjen:(

Bare tenker.. Er så dritt lei dette.. Og jeg har fått ny styrke til å gjøre det jeg vil.. [:D]

BERGEN BERGEN [:D]

Men- huff..... kjipt å ha det sånn! Håper dere kommer frem til en god løsning for alle parter. Er ikke godt å gå rundt og kjenne på ting som ikke er helt som de burde........

Håper kjæresten din tar til fornuft og støtter DEG og sin lille kjernefamilie fremfor moren, for DET synes jeg nesten er det verste og viktigste punktet her. Det er viktig at dere er samkjørte og planlegger fremtiden deres sammen som et team og med hva som er best for Adrian i tankene hele tiden!

Sender deg mange, gode trøsteklemmer!!!!!

Greia er at chri ikke kan gjøre noe uten morens velsignelse:(

hallo liksom ingenting slår sørlandet..
i bergen regner det jo bare og er masse rare folk[8D][8D][8D][8D]

hehe neida.
men fra spøk til alvor..
det skal ikke være sånn! Har dere satt foten ned å snakket med dem?
Burde jo strengt tatt ikke være sånn at dere må flytte..

Hva med "Banke du" byen Arendal?[8D]

Håper du finner ut av det, kjipt å ha det sånn.[8|]
klem klem

Huff ja hørtes ikke noe kjekt ut.. kan være ille nok for noen å ha svigerse..og så kommer kultur i tillegg..
her er også moren "meget hellig"
Håper dere finner ut av det..
go'klem..

Back
Topp