Blakket meg heeelt i dag :)

HvitSnø

Elsker forumet

Mini og jeg er hjemme hos foreldrene mine i helga (de bor 2 timer fra oss) og da benytter jeg meg av barnevakt:)

Så i formiddag har jeg vært å shoppet, og det ble DYRT! Blir ikke noe mer enn det aller mest nødvendige resten av måneden ;)

Jeg handlet:

Reima vinterdress til mini:

Lue (men i samme farge som dressen):

Skogstad vinterjakke (også til mini):

BEKLAGER store bilder!!

+ en onepiece fra name it, ullbody og ullstilongs til han.

OG en mammabukse (dongeri) og to topper til meg selv!!

Dyrt, men veldig fornøyd da:)

Så fine klær! Høsten er en dyr tid har jeg funnet ut, synes ikke at jeg har gjort annet enn å dra kortet i det siste. Ny vinterdress til 1 åringen, samt ny til 7 åringen, dertil kommer nye vintersko, luer osv  Men det må jo til, og viktig at det er kvalitet på det også, og da blir det fort dyrt....

det var fin farge på dressen. liker de som ikke er et virrvarr av fargemønstre:) det var jo nødvendige ting å kjøpe da:)

Så mange fine ting du har fått kjøpt da.
Jeg er spent på om reimadressen til mini passer enda. Kjøpte litt stor str etter jul så har håp om å slippe unna i vinter,
Men har ikke prøvd den på han enda så vi får se.

babymama81 skrev:
Så mange fine ting du har fått kjøpt da.
Jeg er spent på om reimadressen til mini passer enda. Kjøpte litt stor str etter jul så har håp om å slippe unna i vinter,
Men har ikke prøvd den på han enda så vi får se.

Jeg pleier og å kjøpe på tilbud på våren, men kjøpte altfor stor i fjor - så den får väre til neste år igjen;) då da er det 2 år til neste gang:)

Back
Topp