Blakk - kjedelig!

lenemor

Forumet er livet
Hadde tenkt meg ut i butikkene i dag jeg, men sjekket kontoen min og der var det 400 kroner... og de skal vare til neste onsdag!?!? Ops!![:'(]

Hva finner man på da?

Og nå har jeg lest meg igjennom det meste her på forumet også, og går tom for kommentarer... jeg vil bli underholdt!! [8D][:D]

jeg blir i dårlig humør av å være blakk! Nå har jeg vært flink og har igjen penger på kontoen etter at juleinnkjøpene er overstått! Bare tanken på at jeg har penger på kontoen gjør meg helt rusa... Dette var egentlig dårlig trøst til deg men... Du fikk da litt å lese![:D]

Det er sant pebbles - lesestoff ble det...

Trodde jeg hadde kontroll på alle regninger nå, helt til strømregningen kom i går - over 2.000 kroner!! Det er helt uhørt hvor godt betalt disse fysakkene kan ta seg!! Nettleien er på over 1300![:@][:'(]

...OG studielånet i februar...[X(]
Trikset mitt har vert å begyne TUDLEG på julegavene,spre utgiftene LITT ser ut t at det har hjelpt i år da!! Nesten imponert!!!
Ikveld er det og FRUSTRERTE FRUER,noke å sjå fram til!!

Heldigvis har vi litt 7000 på kontoen og mannen får snart lønn (har bare en konto)
Men han skal ha to uker permisjon når hu lilla kommer uten lønn så må spare litt [;)]
Mangler vel 1000 kr i julegave og da.

Så søte dere er alle sammen - her blir jeg både underholdt og får tilbud om penger. Alt ser mye lysere ut nå - og når jeg fikk fyrt skikkelig i ovnen her ble jeg i litt bedre humør også.[:D]

Om bare noen kunne tipse meg om hvor jeg kan finne en morsom avatar nå så skal jeg være super-ekstra-mega-glad, for jeg er lei denne storken..

Da synes jeg at du skal unne deg selv noe godt jeg bast - enten noe godt å spise/drikke, et klesplagg, en film eller cd, et langt bad, noe for å "feire" at ferien er begynt, du er kvitt vraket ditt, og du har det bra!

åh, det høres så innmari koselig ut. Må innrømme at jeg blir litt misunnelig på dere med kulemager, men jeg er sikker på at det blir min tur en gang... må bare ta det med ro.

Du får kose deg masse i morgen da, når du skal ut og handle masse småttis-tøy!!

Drittkjedelig å være blakk ja!!!!! Bestilte frisørtime for 14 dager siden jeg, og gleda meg vilt til å bli litt ny....Men neida...måtte avbestilles i dag. [:'(] Får heller føle meg som en dass resten av jula!!!!! Syns litt synd på meg selv jeg også...

Jeg ringte kontofonen og fikk beskjed om 10200.. Skjønte ingenting jeg, har ikke fått med meg at man får sykepenger i midten av desember og ikke slutten.. Men koselig var det[:)]

Det hørtes ut som en god overraskelse lindaen!!

Og Lailao - får man engangsstønaden så tidlig altså? Trodde man fikk den etter at barnet var født jeg (der ser du hvor mye jeg vet.... [;)])

Back
Topp