2 små og en huleboer Forumet er livet 19 Aug 2011 #1 Er det det samme? Dersom det ikke er det, kan jeg bruke kruspersille istedenfor bladpersille?
2 små og en huleboer Forumet er livet 19 Aug 2011 #3 Frk.MammaMor skrev: Nei det er ikke det samme.. Hva skal du bruke det til? Jeg skal lage en risotto hvor det står i oppskriften at jeg skal bruke 4 ss bladpersille, og det har jeg ikke fått tak i, men jeg har kruspersille..
Frk.MammaMor skrev: Nei det er ikke det samme.. Hva skal du bruke det til? Jeg skal lage en risotto hvor det står i oppskriften at jeg skal bruke 4 ss bladpersille, og det har jeg ikke fått tak i, men jeg har kruspersille..
F Frk.MammaMor Elsker forumet 19 Aug 2011 #4 Går nok bra det.. Finhakk den godt bare.. Persille er jo persille.. =)
2 små og en huleboer Forumet er livet 19 Aug 2011 #5 Frk.MammaMor skrev: Går nok bra det.. Finhakk den godt bare.. Persille er jo persille.. =) Tusen takk for raskt svar
Frk.MammaMor skrev: Går nok bra det.. Finhakk den godt bare.. Persille er jo persille.. =) Tusen takk for raskt svar