Bladet mamma eller foreldre & barn?

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Holder du noen av disse bladene? Er det gode blader? Hvilket anbefaler du?

Jeg abonnerer på foreldre & barn og er veldig fornøyd... eneste minuset er at det er veldig mye reklame i bladet, halvparten er sikkert det... men syns det er mange gode innlegg og reportasjer der... mannen syns også det er interessant og lese..

Er ikke det aller meste kun reklame da? :P Jeg gidder ikke bruke penger på sånt noe må jeg innrømme. Men kikket/kikker inni de når jeg var hos JM eller HS på kontroll på venterommet. Syns nå egentlig det var så som så ;)

Har begge og liker begge. Foreldre & Barn er mer sånn info og fokusert på barna og Mamma er jo litt mer mammajåleri som man jo også kan trenge i blandt. :p

Jeg abonnere på foreldre og barn. Syntes det var bortkastet. De største sakene kommer på klikk.no ikke lenge etterpå uansett. Tips og råd som står i det ellers får vi gratis her inne ;)

Tester finner man også på nett.

Slike blader synes jeg mest øker kjøpepresset. Det nyeste innen, nyere forskning viser bla bla bla.

Har ennå tilgode p finne ett blad rettet mot damer som er verdt pengene...

Liker begge,men foreldre og barn synest jeg er best:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ikke lest mamma men har foreldre & barn fordi min mor har kjøpt abonnement til oss. Synes det er helt greit men mye reklame og synes også noe informasjon går igjen... Men er også fine reportasjer og info. Hadde ikke abonnert om jeg måtte betale selv :p

Har abonnert på begge. Følte etterhvert at jeg ikke trengte mer enn ett abonnement, så sa opp mamma. Sier seg selv da at jeg liker f&b best:)

Jeg synes "Mamma" er best. Først og fremst fordi F&B omtrent bare har aktuelle saker om de aller minste barna samt at det er enooooormt mye reklame i bladet. Fikk nye gaveabonnement på begge til jul, men etter å ha abonnert i noen år er det definitivt siste periode på F&B. "Mamma" fortsetter jeg med videre tenker jeg.

mamma har je aldri lest, men har hatt foreldre og barn nå ett år, syns som andre at det er mye reklame, men har hatt mye glede av bladet oxo :)

Jeg likte ikke mamma. Jeg har ingen behov for motebilder av hvilken vogn de har og hvilke antrekk mor og barn bruker. Totalt uinteressant for min del. Har fått abonnemang på foreldre & barn, venter på første bladet nå. Har lest noen utgaver før og har likt dem godt :)

Back
Topp