Bladet Gravid

MrsQuattro

Glad i forumet
Kjøpte bladet Gravid idag.. Endelig kan jeg kjøpe det.. Sittet å lest halve bladet nå, veldig mye interessant å lese der! Er det flere her som kjøper/abbonerer på det?

har litt lyst å abbonere på det, men vil vente til jeg vet helt sikkert at det er en arving der!

Tror nok jeg kommer til å kjøpe det, bare synd det ikke kommer ut så ofte...
Får man mye bedre pris på bladet dersom man abonnerer?

Er nesten like greit å vente til det kommer ut...Tror man sparer for et blad eller to...Jeg aaaaaaner ikke, bare så det er sagt....

Har selv kjøpt det og lest det fleeere ganger...[8D] Gleder meg til neste kommer ut...Tror det er i juli...Eller var det august...

Kommer ut hver 3. mnd troooor jeg det er...

[hr]

Edit;

Kommer nytt blad om en mnd...

Spesial tilbudet nå er 3 blader + et smykke til 189,-

Du sparer hele 6,5 kr...

Kjempe flott blad! Er helt enig med at det er synd det kommer ut så sjeldent. Er det bare det bladet som er for gravide?

Det er jo svenske og danske gravid blad også, men de får du kjøpt på narvesen [:)]

Hmm. kanskje man skal titte litt på narvesen da[:D]. Sambo blir sikkert fornøyd med at jeg bruker penger på det istedet for gravitester nå[:D]. Er jo faktisk ganske mye billigere=)

ORIGINAL: Jaybird

Hmm. kanskje man skal titte litt på narvesen da[:D]. Sambo blir sikkert fornøyd med at jeg bruker penger på det istedet for gravitester nå[:D]. Er jo faktisk ganske mye billigere=)

Hahaha, ja ikke sant [8D]

En sparer vel noe i lengden vil jeg tro.. En krone her, en krone der![:D]

ORIGINAL: MrsQuattro

En sparer vel noe i lengden vil jeg tro.. En krone her, en krone der![:D]

Det blir mange pæreis det! [:D]

Det kjøpte jeg meg i stad og,helt glemt av det. kom på det nå når jeg så tråden [:D]

Back
Topp