R Rebecca85 Forumet er livet VIP 11 Feb 2010 #1 Iphone? Den hvite syns jeg er sprek, men samtidig er den svarte ganske fin også[:)] Den hvite er utsolgt hele tia også[8D] Hva har du/vil du helst ha?
Iphone? Den hvite syns jeg er sprek, men samtidig er den svarte ganske fin også[:)] Den hvite er utsolgt hele tia også[8D] Hva har du/vil du helst ha?
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 11 Feb 2010 #3 Hehe..står likt ja [:D] White er liksom Apple syns jeg da..men uff, vet ikke [8D] Kan jo bare kjøpe rosa deksel til den så er det i orden[:D]
Hehe..står likt ja [:D] White er liksom Apple syns jeg da..men uff, vet ikke [8D] Kan jo bare kjøpe rosa deksel til den så er det i orden[:D]
PS.I Love You Gift med forumet 11 Feb 2010 #5 Helst ville jeg ikke hatt.. men vis jeg ble nødt skulle den hvertfall vært hvit[8D]
2 små og en huleboer Forumet er livet 11 Feb 2010 #7 Dersom jeg skulle ha hatt iPhone, ville jeg valgt sort, men syns det røde metall dekselet man kan sette på er lekkert
Dersom jeg skulle ha hatt iPhone, ville jeg valgt sort, men syns det røde metall dekselet man kan sette på er lekkert
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 11 Feb 2010 #8 Ja mange spreke deksler [:D] Den hvite vil jeg ha pga det er ikke sååå mange som har den + at hvitt er veldig pent..synd den ikke er hvit forran også bare[8D] Står på venteliste når det kommer inn en hvit en så har litt tid å bestemme meg på[:D]
Ja mange spreke deksler [:D] Den hvite vil jeg ha pga det er ikke sååå mange som har den + at hvitt er veldig pent..synd den ikke er hvit forran også bare[8D] Står på venteliste når det kommer inn en hvit en så har litt tid å bestemme meg på[:D]