Black week - kupp

Lillepersille21

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Vårspirene 2021
Noen som har kommet over noen kupp så langt denne uka? Tenker på babyutstyr og diverse til en selv som man trenger nå.

Selv har jeg bestilt brystpumpe og BH som hører til. Babybanden har 45 prosent nå på medela. Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å trenge det da jeg hadde en veldig trøblete amming sist.

Ellers ser jeg etter bilstol og mammajakke, men ikke funnet det jeg vil ha på tilbud så langt :) Skal kjøpe mye brukt altså, og mye har vi fra før. Men noe nytt må til.
 
Jeg har kjøpt bilstol og bilstolpose på babycare.no og søskenvogn på Jollyroom, faktisk! Ellers har jeg fått kjøpt alt av julegaver (til 14 familiemedlemmer!) og bestilt julekort.
 
I dag har jeg kjøpt seng, stellebord, sengebeskytter og gulpekluter fra Jollyroom. Gleder meg til det kommer på døra :)
 
Noen som har kommet over noen kupp så langt denne uka? Tenker på babyutstyr og diverse til en selv som man trenger nå.

Selv har jeg bestilt brystpumpe og BH som hører til. Babybanden har 45 prosent nå på medela. Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å trenge det da jeg hadde en veldig trøblete amming sist.

Ellers ser jeg etter bilstol og mammajakke, men ikke funnet det jeg vil ha på tilbud så langt :) Skal kjøpe mye brukt altså, og mye har vi fra før. Men noe nytt må til.
Hva er d for noe bh som hører til? Må man ha det?
 
Kjøpt stokke seng fra barnas hus, helseteppe i ull, bade balje fra stokke, noe klær, dyne og laken.
Planen var også å kjøpe vogn, men så sa svigermor at hun vil kjøpe den til oss

Vurderer å kjøpe sengehimling(?) Til stokke sengen Men usikker da jeg venter en gutt og føler det er litt mer for prinsesser
 
Skal å kikke på barnas hus i morgen., har bestilt et ullsett til en av storesøstrene og lekegrind (den som kan brukes foran peis og dele av rommet) på jollyroom.
Til den lille som muligens er en jente bestilte jeg Marius rosa body og sokker, klarte ikke dy meg :hilarious:
har sett på mye men vet ikke helt hva jeg vil ha enda.. så må jeg vente noen uker på engangsstønaden, så blir vel mer januarsalg på meg :angelic:
 
Kjøpte faktisk vogn i dag :woot: syns egentlig det er for tidlig, men var 15% på emmaljunga på barnas hus, og det er jo ikke ofte... må vel innse at det kommer baby nå ❤️:wacky:
 
Jeg har kjøpt bedside crib med madrass til 799kr på barnashus i dag:) Er spent på om det kommer ekstra gode tilbud i morgen!
 
Noen som har kommet over noen kupp så langt denne uka? Tenker på babyutstyr og diverse til en selv som man trenger nå.

Selv har jeg bestilt brystpumpe og BH som hører til. Babybanden har 45 prosent nå på medela. Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å trenge det da jeg hadde en veldig trøblete amming sist.

Ellers ser jeg etter bilstol og mammajakke, men ikke funnet det jeg vil ha på tilbud så langt :) Skal kjøpe mye brukt altså, og mye har vi fra før. Men noe nytt må til.
Jeg tenkte at sånn «elektrisk» brystpumpe/ morsmelkmaskin, babycall osv skal jeg kjøpe så tett innpå så mulig med tanke på garanti tiden:hilarious:
Men fått tak i reflex lun vognpose på veldig bra tilbud hos barnashus, de hadde også 40% på alt fra reflex, 40% hos kid/Princess også! :woot::)
 

Vedlegg

  • 5D595897-8BD1-4F54-9BB4-A96D7CFF1E23.jpeg
    5D595897-8BD1-4F54-9BB4-A96D7CFF1E23.jpeg
    24 KB · Visninger: 19
Kjøpe lammeskinn på 250kr på barnashus, reflex vognpose var satt ned til 50% nesten. Kjøpte bilstol axkid på jollyroom, infantstol, barnestol og base for ca 3500kr. Ved kjøp av over 3000kr får du 300kr rabatt. Får barnevogn av bestevenninner baby jogger som jeg har ønsket meg med bag for 3100kr etter rabatt.
 
Foreløpig kjøpt ammepute/gravidpute på barnas hus. Kjøpt helseteppe,gulpekluter, babyhåndkler, smekker og litt andre småting.!
Mangler en hel del av de store tingene, vogn, bilsete, madrasser, dyner plussnpluss! Men er jo flere mnd til ❤
 
Back
Topp