Black Friday

MiniM25

Flørter med forumet
Sommerspirene 2025
Er det noen som har “turt” å kjøpe noe på black friday salget eller som eventuelt skal det? I så fall hva? :happy:

Jeg skal kjøpe bilstol til min mamma så hun kan kjøre eldste litt. Stoler ikke på brukt. Kjøpte babybilstol til første i fjor under black week også. Mye penger å spare på akkurat det.

Jeg ser selv at den vognpakken vi har lyst på (med vogn, bagdel og bilstol) er på veldig bra pris nå. Vi hadde egentlig tenkt å vente til januarsalget men nå er jeg redd for at det ikke blir like bra avslag på den da :nailbiting:

Jeg kjøpte Moonboon-vugge i dag til 30% :Heartred Jeg har fortsatt slyngevugga etter storesøster og ELSKER den. Det gjorde alt så mye lettere. Så kjøpte vugga som også kan brukes på natt :)

Jeg kjøpte Moonboon-vugge i dag til 30% :Heartred Jeg har fortsatt slyngevugga etter storesøster og ELSKER den. Det gjorde alt så mye lettere. Så kjøpte vugga som også kan brukes på natt :)
Det var smart! :happy: Jeg har hørt så mye bra om Moonboon, spørs om man må investere i en slik :smiley-ashamed004

Back
Topp