Black friday...

Tomatplante

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
Skal dere kjøpe noe til babyen allerede nå? Her klør det i fingrene etter å starte innkjøp :rolleyes:

Skal dere kjøpe noe til babyen allerede nå? Her klør det i fingrene etter å starte innkjøp :rolleyes:

Vi har jo alt vi :angelic: hvis det blir en jente vil jeg vil gå til innkjøp av noe litt mer blonder og dilldall etterhvert! Eller, hvem forsøker jeg lure, uansett kjønn klarer jeg sikkert ikke dy meg for å kjøpe noe nytt :hilarious: tenkte gå gjennom det vi har av klær når jeg får ferie på tirsdag og gi bort det vi ikke har brukt så mye. Vi har såååå mye, arvet nesten alt, og noe var ikke helt optimalt i passform eller stil. Feks mye veldig stive bukser og jeans, de små klarer jo ikke bevege seg da :confused005

Nei, ingenting.
Men jeg kjøpte en body som mannen fikk i gave med den positive testen, så jeg har jo kjøpt noe allerede :Heartred

Har kjøpt noen plagg selv om vi har det meste fra før. Akkurat nå er klærne på utlån, så usikker på hva vi har og ikke :rolleyes:

Jeg tør ikke kjøpe noe før jeg er forbi første trimester, blir ekstra sårt dersom det ikke går veien, men gleder meg til å begynne å kjøpe utstyr og klær :happy:

Nei, jeg kommer til å vente til første trimester er passert. Men tror jeg begynner å strikke noe snart. Det er så mye fint jeg kunne tenkt meg å strikke

Jeg tror jeg kommer til å vente til andre trimester, ikke nødvendigvis fordi det vil være veldig dumt om jeg mister, men fordi jeg ikke vil ha unnagjort alt veldig tidlig. Gleder meg ril å bruke våren til å handle inn :) :)

Back
Topp