Black friday

koalababy

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Juligull2021
Noen som har planer om å handle noe til baby? Syns selv det er litt tidlig... Men husker vi kjøpte vogn og fikk super tilbud.. :angelic:

Noen som har planer om å handle noe til baby? Syns selv det er litt tidlig... Men husker vi kjøpte vogn og fikk super tilbud.. :angelic:
Har litt lyst å se om jeg finner vogn på tilbud eller bilstol eller lignende, men synst det er veldig skummelt og vet ikke om jeg tørr...
samtidig så får vi forhåptenligvis bruk for det før eller siden, dersom det ikke skulle gå denne gangen :shy:

Om vognen vi skal kjøpe kommer på tilbud så kjøper jeg den nok:D Selvom jeg egentlig syntes det er tidlig å handle inn når jeg bare er 9 uker på vei:oops:

Tenker å kjøpe en vogn om den er på tilbud, men det er til kommende storesøster :P

Har egentlig en haug med ting jeg har lyst på til huset, og tenker vi må ha en bilstol til uansett så burde jo kjøpe det om det blir noe bra salg men har ikke hatt tid til å se på det enda. Tar i mot tips om noen kommer over bra tilbud! :D

Jeg kommer til å vente med innkjøp til jeg er lengre på vei, så nei, ingen handel av babyutstyr på black friday :)

Syns det er litt vell tidlig, men tipper hadde vi kommet over ett godt tilbud så hadde nok kjøpt det :)

Skal se etter en bilstol til 2-åringen vår, men ellers blir det nok ikke noe shopping ennå, litt tidlig føler jeg :)

Tenker å kjøpe en vogn om den er på tilbud, men det er til kommende storesøster :p
Det var min unnskyldning til å kjøpe vogna jeg ønsker meg når den var på tilbud selvom kommende storebror ikke bruker vogn annet en til soving nå:rolleyes::hilarious:

Det var min unnskyldning til å kjøpe vogna jeg ønsker meg når den var på tilbud selvom kommende storebror ikke bruker vogn annet en til soving nå:rolleyes::hilarious:
Fint med unnskyldninger til å handle :P

Back
Topp