Noen som har sett om det er oppvaskmaskin på tilbud noe sted?
Er redd vår gikk fløyten i går... [emoji85]
Er redd vår gikk fløyten i går... [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor salt?Da jeg trodde vår røyk, måtte jeg bare fylle på med salt [emoji85]
Det er helt vanlig, egen beholder til det i de fleste vaskemaskiner. Har med vannbrytning å gjøre tror jeg det var.Hvorfor salt?
Jeg har sett en lapp på oppvaskmaskinen på jobb "ikke fyll salt på maskinen", og lurt på i all verden, hvem fyller salt i oppvaskmaskinen?![]()
Ok, jeg har aldri hørt om det førDet er helt vanlig, egen beholder til det i de fleste vaskemaskiner. Har med vannbrytning å gjøre tror jeg det var.

Er ikke helt sikker. Min gamle maskin så ifra selv, den vi har nå gjør ikke det.Ok, jeg har aldri hørt om det førnoen symptomer som viser at man bør fylle salt? For vi har aldri gjort det på vår maskin
![]()
Kan hende noen andre kan svare på det, hvis de leser spørsmålet mittEr ikke helt sikker. Min gamle maskin så ifra selv, den vi har nå gjør ikke det.
Ifølge bruksanvisningen er det ikke noe med salt å gjøre. Feilmeldingen er "water tap error"Da jeg trodde vår røyk, måtte jeg bare fylle på med salt [emoji85]
Her er det ikke det iallefall [emoji23]Jeg trodde vår maskin hadde røket, men mannen hadde stengt av vannet![]()
Ok, jeg har aldri hørt om det førnoen symptomer som viser at man bør fylle salt? For vi har aldri gjort det på vår maskin
![]()
Ifølge bruksanvisningen er det ikke noe med salt å gjøre. Feilmeldingen er "water tap error"
Noe med tømming av vannet.
Men ja, det er saltbeholder i den. Skal fylles på første gang visstnok.
Det vanlige filteret ved spylearmen renser jeg et par ganger i uka, men hva gjør man nederst nedi bunnen der da?Har du rensa filteret og alt sånt?
For noen ganger (da jeg jobba på bensinstasjon lærte jeg dette ganske raskt) kan det sette seg noe innenfor filteret som irriterer en sensor som tror at maskina er full/tom eller noe annet med vannet.
Kommer hvis man ikke renser maskina ofte nok.
Det vanlige filteret ved spylearmen renser jeg et par ganger i uka, men hva gjør man nederst nedi bunnen der da?
Vi har sjekka nedi der, men er ikke noe som kan åpnes nedi der. Men vi også tenker at det kan være noe nedi der som sperrer tømming av vann.
Vi har tatt ut slangene ved inntaket, filteret der ser rent ut der.
Har googla og sett videoer på nett, men maskina vår er ikke lik inni liksom [emoji28]
Hvor kan det være mulig å åpne her?Vårt filter ligger under en sånn rist på en måte, og jeg må bruke smørekniven for å klare å åpne den.
Ja, vi har sjekket hva feilkoden sier.Salt gjelder noen steder i landet. Dersom vannet et... Et er enten hardt eller bløtt. Gjelder ikke over hele landet.
Har du sjekket bruksanvisningen (på nett) for feilkoden og mulige løsninger?