Black friday

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
I dag et det black friday - hva har du kjøpt?

Jeg har kjøpt ullundertøy til storebror i julegave og treningsthights til megselv på nett. Ikke vært i butikk, bortsett fra på kiwi etter brød ;)
 
Jeg har kjøpt en babygym og bæreselen ergobaby adapt :) Skulle kjøpe babycall også, men den vi ville ha var ikke på tilbud i dag. Håper den kommer på cyber monday. Ellers har jeg kjøpt shampo og balsam til meg selv. Alt via nett :)
 
Jeg har netthandla som en gal :oops:

Har kjøpt babystol som baby kan bruke når 6 måneder og oppover. Lekegym, noe leker, og vinterklær som vi trenger.

Også en hel del til meg selv :p Sminke, kjoler, hårstæsj og generelle klær.

Kjenner jeg meg selv rett dukker det opp pakker i posten som jeg glemte jeg hadde bestilt!
For å si det sånn - det er kjipt jeg fikk utbetalt lønn i dag! :laughing002
 
Jeg var forresten "så dum" at jeg kikket i skapet mitt og oppdaget masse kjoler jeg hadde glemt, så da slapp jeg å bruke penger på klær til meg.
 
Fikk gjort unna det meste av julegaver til stort og smått :) Og så ble det et lite spontankjøp til Mini sånn helt på tampen; en Tiny Love 3in1. De ser så fiiine ut! :)
 
Jeg har kjøpt masse økologiske produkter til kropp, hår og hus på soma [emoji28]

Dessuten har jeg kjøpt en ny dobbel brystpumpe. Den jeg har fungerer supert, men siden jeg hovedsakelig pumper regner jeg med at den kommer til å gå dukken etterhvert, og det hadde vært krise å være pumpeløs [emoji51]
 
Det ble litt handel, men ikke stort. Handler litt på nett av ammeklær til meg selv; både på boob og milker (siste har ejg akkurat oppdaget).

Havnet litt tilfeldig på et senter og der fikk jeg kjøpt noe jeg trenger Rio julegaver, samt deler til julegaver. Alt var til fullpris dessverre, men jeg var bare glassdør å endelig få det i hus.
 
Kjøpte en fitbit til meg selv. Råbillig. Dessverre funket den ikke på min tlf...så det endte med at jeg bestilte ny samsung galaxy s7 edge også :D duste black friday!
Veldig i-landsproblem :p
 
Kjøpte en fitbit til meg selv. Råbillig. Dessverre funket den ikke på min tlf...så det endte med at jeg bestilte ny samsung galaxy s7 edge også :D duste black friday!
Veldig i-landsproblem :p
Fant fram den gamle fitbiten min i dag, så nå oppgraderes programvare [emoji14]
 
Back
Topp