Black Friday

Heartbeat<3

Flørter med forumet
Noen som har tenkt å gjøre noen kupp denne dagen? :-)

Kanskje vi kan tipse hverandre om gode tilbud her?

Ler når jeg ser at de fleste store kjeder har Black friday hele uka......:-) Tror ikke jeg skal handle noe spesielt :-)

Ler når jeg ser at de fleste store kjeder har Black friday hele uka......:) Tror ikke jeg skal handle noe spesielt :)
Helt enig med deg, skikket på en side tidligere med de beste tilbudene holdte på å svime av hvor høye priser er og lite tilbud egentlig. . Og nå har nesten alle salg og gode tilbud hele tiden

Ser det er mye -20% eller -30%
Ikke noe å gå bananas for :p men tipper folk handler villt likevel.

Vi kommer ikke til å kjøpe noe :)

Kjøpte en tørketrommel, det skulle vi uansett kjøpe før vesla kommer, fikk en til halv pris så da tok vi den :) Trenger egentlig ikke mer, men dukker det opp et sykt bra tilbud så vet man jo aldri :p

Har allerede gjort noen kupp :P bæresele på 40%, bilstoler til 25%, og skal se etter en bag til vognen frem til salgene er over :)

Noen som vet om noen gode tilbud på en god vippestol? :)

Ler når jeg ser at de fleste store kjeder har Black friday hele uka......:-) Tror ikke jeg skal handle noe spesielt :-)
Hehe, enig med deg.. Eg er ferdig med julegaver, kalendergaver og bursdagsgaver no fremover.. Så eg er ganske ovenpå.. Hadde eg vært i usa no derimot, så hadde nok natten fra thanksgiving til fredag litt brukt på shopping... Tilbudene der borte er syke i forhold til her hjemme der det bare er enda ett salg med alt for høye priser.....

Back
Topp