Heartbeat<3
Flørter med forumet
Noen som har tenkt å gjøre noen kupp denne dagen?
Kanskje vi kan tipse hverandre om gode tilbud her?
Kanskje vi kan tipse hverandre om gode tilbud her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig med deg, skikket på en side tidligere med de beste tilbudene holdte på å svime av hvor høye priser er og lite tilbud egentlig. . Og nå har nesten alle salg og gode tilbud hele tidenLer når jeg ser at de fleste store kjeder har Black friday hele uka...... Tror ikke jeg skal handle noe spesielt
Har allerede gjort noen kupp bæresele på 40%, bilstoler til 25%, og skal se etter en bag til vognen frem til salgene er over
Lekmer.noHvor er det tilbud på bæresele?
Ler når jeg ser at de fleste store kjeder har Black friday hele uka...... Tror ikke jeg skal handle noe spesielt
Hehe, enig med deg.. Eg er ferdig med julegaver, kalendergaver og bursdagsgaver no fremover.. Så eg er ganske ovenpå.. Hadde eg vært i usa no derimot, så hadde nok natten fra thanksgiving til fredag litt brukt på shopping... Tilbudene der borte er syke i forhold til her hjemme der det bare er enda ett salg med alt for høye priser.....Ler når jeg ser at de fleste store kjeder har Black friday hele uka...... Tror ikke jeg skal handle noe spesielt