Black friday

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Noen som har tenkt å gjøre gode babykupp denne dagen?
Vi har en del annet vi må prioritere pengene på akkurat nå, men kjenner jeg har veldig lyst til å slå til hvis jeg kommet over noe :p Skal i hvertfall kikke litt på barneutstyrsbutikker den dagen :D

Det hadde vært sååå fristende! Men jeg er i praksis og det er ikke snakk om at jeg drar til byen på ettermiddag/kveld alene med trøtte/sure unger :eek: Haha :hilarious: Satser på at det blir flere tilbud fremover, kanskje på nyttårssalget?

Syns det er litt for tidlig. Så bruker heller den dagen til å få meg et par treningstightser (med plass til magen), litt julegaver og annet vi trenger nå.

Blir nok ikke noe babyting før romjul / nyttår salget :) mangler noen julegaver og slikt som kommer før babyen nå :)

Vurderer å se på babycall, siden ettåringen fortsatt bruker sin. Vi har tenkt å flytte snart, og hvis rommene ikke ligger tett med tynne vegger vil jeg definitivt ha en til :)

Vurderer å se på babycall, siden ettåringen fortsatt bruker sin. Vi har tenkt å flytte snart, og hvis rommene ikke ligger tett med tynne vegger vil jeg definitivt ha en til :)
Men skal ikke babyen ligge inne hos dere i starten da? Er jo ikke noe hast da :)

Men skal ikke babyen ligge inne hos dere i starten da? Er jo ikke noe hast da :)
Neida, haster ikke :) men det er det eneste jeg vet at vi trenger. Har vært så fornøyd med den eldste har nå. Den spiller rolig musikk mens vi leser bok før leggetid og fungerer fint som nattalampe, så på er punkt vil vi nok ha det uansett :)

Ingen planer, men skulle det dukke opp noe, så kjøper jeg jo. Men det blir ikke til spira, men til han lille tassen vi har fra før :happy:

Har tenkt til å prøve meg ut den dagen, men har ingen forhåpninger. Jeg har en tendens til å ikke ha tålmodighet i sånne folkemengder, og med kvalmen i tillegg så kan det hende det blir en veldig kort tur :P

Jeg har forsåvidt ikke kjøpt noen julegaver enda, så hadde vært greit å få unnagjort noen av de den dagen

Ååh takk for at du minte meg på det :D her har minien brukt babycallen som trommestikker på sengekanten, så vi må ha ny :P smart å følge med nå i tilbudstidene :D

Skal heller vente på tilbudene som kommer etter jul,nå er det kun julegaver og juljuljul som står på lista :)

Masse tilbud på babycare, og tilbud i morgen tidlig på Stokke. Men føler vel det er for tidlig å handle nå.

Småtten min på 8 mnd er så utrolig fasinert over bøker! Han simpelthen eeeelsker bøker. Interessen var økende fra 6 mnd.....så jeg gikk helt bananas på ark.no :nailbiting:....gulp.

30% på alt i nettbutikken ( bortsett fra 2016 titler)

Nei mye er lureri. Også hater jeg sånne dager hvor alle er ute samtidig. Handler under januar salget. Da er jeg også kommet langt unna uke 12. Kan handle nøytralt sånn tilfelle om noe går gærnt så får jeg en nevø i april :p

Back
Topp