SmartJa føler det er ganske safe! Har for sikkerhetsskyld bestilt et par vikingsko også. Så returnerer jeg det paret jeg er minst fornøyd med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SmartJa føler det er ganske safe! Har for sikkerhetsskyld bestilt et par vikingsko også. Så returnerer jeg det paret jeg er minst fornøyd med![]()
Det er derfor det er greit å følge med på typ prisjakt og sånne steder for å se at man faktisk sparer på detSom jeg skrev på generelt:
På babyshop koster de 1099![]()
Sent svar, men jeg ville gått for den gårgrønne. Blir mye kliss på de stolene etter hvertJaaa jeg veit det! Sitter jo og vrir meg her for jeg klarer ikke bestemme om jeg skal ha hvit eller grågrønn tripptrapp eller om jeg skal ha bugaboo med løpechassis (fornuft) eller trailz (følelser).
Godt poeng! Syns den fargen er helt nydelig! Har leita etter en god grunn til å gå for den.Sent svar, men jeg ville gått for den gårgrønne. Blir mye kliss på de stolene etter hvert![]()
Har den selvGodt poeng! Syns den fargen er helt nydelig! Har leita etter en god grunn til å gå for den.