BLACK FRIDAY

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Fredagen etter Thanksgiving er det Black Friday i USA som en markering på at julehandelen offisielt er i gang, og de siste årene har denne tradisjonen tatt helt av i Norge også.

Tenkte vi kunne legge ut linker til spesielt gode tilbud her:

www.beibibeibi.no - 50% på hele butikken
www.babyshop.no - 20 % på hele butikken

Ble det noe shopping på dere i går? :)

Jeg var så heldig å finne nyttårskjole på Miinto:)

Det er bandasjekjole fra Midori i gull.
Jeg fikk 20% i rabatt på denne herligheten.

Her er bilde av den:
Er den ikke nydelig?????

image.jpg

image.jpg

Kjempefin kjole! :D

Ble ikke noe shopping og syns egentlig ikke det har tatt av i Norge, her opereres det med altfor lave rabatter i forhold til i USA hvor folk står i kø utenfor butikkene leeenge før de åpner for komme inn først. Dessuten har norge misforstått littegranne - black friday er for butikkene, ja, men ikke nettbutikker - de har en egen dag, nemlig cheap monday :p

Hadde jeg trengt en barnevogn eller en annen dyr ting hadde jeg kanskje dratt hjemmefra tidlig for å sikre meg den, men jeg ble heller hjemme :p når jeg ikke trenger noe spesielt gidder jeg ikke gå rundt å kikke/sitte på nettet å se på "fantastiske tilbud -hele 20-25% på hele butikken!!!!" evt "black friday!!! Hele 50% på UTVALGTE varer" :p

Følte meg fryktelig negativ nå :p hadde jeg virkelig hatt bruk for noe så hadde jeg nok satt mer pris på de utrolige 20 prosentene :p

Kjempefin kjole! :D

Ble ikke noe shopping og syns egentlig ikke det har tatt av i Norge, her opereres det med altfor lave rabatter i forhold til i USA hvor folk står i kø utenfor butikkene leeenge før de åpner for komme inn først. Dessuten har norge misforstått littegranne - black friday er for butikkene, ja, men ikke nettbutikker - de har en egen dag, nemlig cheap monday :p

Hadde jeg trengt en barnevogn eller en annen dyr ting hadde jeg kanskje dratt hjemmefra tidlig for å sikre meg den, men jeg ble heller hjemme :p når jeg ikke trenger noe spesielt gidder jeg ikke gå rundt å kikke/sitte på nettet å se på "fantastiske tilbud -hele 20-25% på hele butikken!!!!" evt "black friday!!! Hele 50% på UTVALGTE varer" :p

Følte meg fryktelig negativ nå :p hadde jeg virkelig hatt bruk for noe så hadde jeg nok satt mer pris på de utrolige 20 prosentene :p
Takk, Jeg elsket den, og klarte ikke dy meg. Selv om rabatten ikke akkurat var til å hoppe i taket for :smiley-angelic006

Jeg tillot meg selv å kjøpe denne kjolen, nettop pga jeg ble fristet da jeg så den på nettsiden, og jeg hadde kjøpt den uansett om den var på "tilbud" eller ei.
Det var ikke de 20%ene som lokket meg akkurat....

Når det er sagt synes jeg det er helt ok å spare noen kroner, og tar meg alltid en ekstra titt når jeg får sms/mailer med spennende tilbud. Og i går var det MASSE jeg kunne klikket hjem, men dessverre var absolutt alt jeg tittet på til babyen utsolgt i hennes str.
Og personlig synes jeg at -50% er et veldig godt tilbud, som det var på det babytøyet jeg var på utkikk etter.

Takk, Jeg elsket den, og klarte ikke dy meg. Selv om rabatten ikke akkurat var til å hoppe i taket for :smiley-angelic006

Jeg tillot meg selv å kjøpe denne kjolen, nettop pga jeg ble fristet da jeg så den på nettsiden, og jeg hadde kjøpt den uansett om den var på "tilbud" eller ei.

Når det er sagt synes jeg det er helt ok å spare noen kroner, og tar meg alltid en ekstra titt når jeg får sms/mailer med spennende tilbud. Og i går var det MASSE jeg kunne klikket hjem, men dessverre var absolutt alt jeg tittet på til babyen utsolgt i hennes str.
Og personlig synes jeg at -50% er et veldig godt tilbud, som det var på det babytøyet jeg var på utkikk etter.

Den kjolen var aldeles nydelig!!!!!:-)

Syns d er helt topp med litt ekstra tilbud før jul jeg....d er en god del penger som må ut på julegaver osv så er jo helt supert hvis man kan spare litt da!!:-) j dro på kjøpesenter bare for å kikke på tilbudene de hadde å se om j fant noen gaver j...kom hjem med 4 stk pluss litt til meg selv...:-) vellykket black friday!!!:)

Den kjolen var aldeles nydelig!!!!!:)

Syns d er helt topp med litt ekstra tilbud før jul jeg....d er en god del penger som må ut på julegaver osv så er jo helt supert hvis man kan spare litt da!!:) j dro på kjøpesenter bare for å kikke på tilbudene de hadde å se om j fant noen gaver j...kom hjem med 4 stk pluss litt til meg selv...:) vellykket black friday!!!:)
Herlig og velfortjent Baby<3mai :)

Jeg syns bare det er så synd at det ikke er tilbud på de store tingene, som f.eks bilstoler. Var inne på flere av nettstedene som har black friday eller black weekend, men prisen på setet jeg er ute etter er det samme som uten tilbud. OG da gidder jeg ikke ile ti for å kjøpe det nå. Da kan jeg vente til jeg trenger det.

Men kjolen din var nydelig den Anna1984.

Jeg syns bare det er så synd at det ikke er tilbud på de store tingene, som f.eks bilstoler. Var inne på flere av nettstedene som har black friday eller black weekend, men prisen på setet jeg er ute etter er det samme som uten tilbud. OG da gidder jeg ikke ile ti for å kjøpe det nå. Da kan jeg vente til jeg trenger det.

Men kjolen din var nydelig den Anna1984.
Tusen takk, snille deg:)

Ja det er jo ofte sånn, at det man trenger, er unntaket av rabattordningen. Haha, veldig typisk !

Så lekker kjole!! Den blir du helt super fin i!!!

Jeg handlet på barnelykke.no i går jeg;-)

Så lekker kjole!! Den blir du helt super fin i!!!

Jeg handlet på barnelykke.no i går jeg;-)
Tusen takk Curly79:)

Så herlig at det er flere enn meg som lar seg lokke av tilbudene rundt omkring.

Fant du noe spennende ?:)

Jeg er også fan av 50% ;) og sjekker også ut tilbud på mail/sms/posten ;) for alt i verden -black friday er supert, men hadde likt det enda bedre om det faktisk var mer som orginalen, var det jeg ville frem til ;)
Kikka litt etter klær til sommeren til mini, men det var feil str eller ikke pent :p og jeg var ferdig med julegavene i midten av november, så da holdt jeg meg unna butikker/nettbutikker for å ikke falle for fristelsen ;) jeg er svaaaaak når det kommer til shopping :p

Jeg er også fan av 50% ;) og sjekker også ut tilbud på mail/sms/posten ;) for alt i verden -black friday er supert, men hadde likt det enda bedre om det faktisk var mer som orginalen, var det jeg ville frem til ;)
Kikka litt etter klær til sommeren til mini, men det var feil str eller ikke pent :p og jeg var ferdig med julegavene i midten av november, så da holdt jeg meg unna butikker/nettbutikker for å ikke falle for fristelsen ;) jeg er svaaaaak når det kommer til shopping :p
Så flink du er!
Skulle ønske jeg også var ferdig med julegavene:D Men fakta er at jeg faktisk ikke har kjøpt en eneste en:mad:

Skjønte poenget ditt altså, og jeg aner ikke hvordan opplegget egentlig skal være. Synes opplegget her også fungerer og må innrømme at jeg er nok en litt svak sjel når det kommer til sånt. Gir meg selv en ekstra unnskyldning for å kjøpe noe til vesla (eller meg selv) på sånne dager .

God søndag !

Tusen takk Curly79:)

Så herlig at det er flere enn meg som lar seg lokke av tilbudene rundt omkring.

Fant du noe spennende ?:)

Jeg er så svak for tyllskjørtene derfra, og på fredag hadde de et pakketilbud for de som mottar nyhetsbrev fra dem, med bl.a tyllskjørt til både snuppa og dukkeskjørt, armbånd, og cardigan og hårbøyle til en bra redusert pris. Så da kunne jeg ikke dy meg, men har ikke sagt noe til mannen ;-)

Back
Topp