Black friday/week

Calathea

Flørter med forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Sommerspirene 2025
Det er jo fortsatt tidlig å begynne å kjøpe inn ting, men er det noen som likevel har tenkt å følge med på tilbud nå i november? Hva ser dere etter tilbud på? :happy:

Jeg skal se etter vogn og bæresjal/sele. Kan være jeg kjøper på Finn, men får se. Håper det kommer noen gode tilbud. Black friday er ikke slik som før. Da var det liksom helsprø tilbud :smiley-ashamed004 nå er man heldig om man får 20%.

Det frister veldig å se på vogn og bilstol på black friday men vet ikke om jeg kommer til å tørre å slå til iom det er så tidlig. Det er jo mulig at det blir noe bra på januarsalg også, så spørs om man venter til det :smiley-ashamed004

Det frister veldig å se på vogn og bilstol på black friday men vet ikke om jeg kommer til å tørre å slå til iom det er så tidlig. Det er jo mulig at det blir noe bra på januarsalg også, så spørs om man venter til det :smiley-ashamed004
Der sa du noe! Husker jeg i første svangerskap gikk løs på black week tilbud. Så kom januarsalget, men mye bedre tilbud :smiley-ashamed004 så kanskje lurt å ha is i magen

Jeg har 12+0 i midten av november og tenker å fortelle til familien da. Det er første barnebarn for flere av besteforeldrene, så selv om jeg ikke håper eller forventer noe så tenker jeg kanskje det er fint å vente med innkjøp til julen er over og pakkene er åpnet. Så får vi heller se hva vi kan kjøpe på januarsalget :)

Vi blir evnt å kikke på bilstol, men ikke til baby men til 1 åringen som trenger stol nr to da vi stadig flytter mellom to biler.Til baby har vi spart fra sist.
Kjøpte vognpakke med bilstol og base i januar, det lønner seg mer! :) Da er det ofte introkampanje på nye modeller, og "gamle" skal ut. Vi sparte flere tusen sist.

Ikke babyutstyr, men tenkte bare å tipse om denne pysjen fra Skims! Kjøpte den i forrige svangerskap med tanke på å bruke etter fødsel + hjemme når magen er stor. Stoffet er kjempemykt og luftig, det er knyting og massssse stretch i buksa, og toppen passer godt til amming siden den har knapper. Den ser også mer «påkledd» ut enn vanlig pysj. Amerikanske merker har jo også ofte de beste black friday-tilbudene, så jeg tipper Skims kommer til å ha bra salg:dance008

Ikke babyutstyr, men tenkte bare å tipse om denne pysjen fra Skims! Kjøpte den i forrige svangerskap med tanke på å bruke etter fødsel + hjemme når magen er stor. Stoffet er kjempemykt og luftig, det er knyting og massssse stretch i buksa, og toppen passer godt til amming siden den har knapper. Den ser også mer «påkledd» ut enn vanlig pysj. Amerikanske merker har jo også ofte de beste black friday-tilbudene, så jeg tipper Skims kommer til å ha bra salg:dance008

Bestilte du fra skims nettsiden? Var det dyrt med toll osv? :happy:

Den der var ikke dum! :joyful: Hvordan er de i størrelsen? Har ikke kjøpt fra det merke før og ønsker ikke å måtte bytte pga feil str:smiley-ashamed004

Back
Topp