Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der sa du noe! Husker jeg i første svangerskap gikk løs på black week tilbud. Så kom januarsalget, men mye bedre tilbud så kanskje lurt å ha is i magenDet frister veldig å se på vogn og bilstol på black friday men vet ikke om jeg kommer til å tørre å slå til iom det er så tidlig. Det er jo mulig at det blir noe bra på januarsalg også, så spørs om man venter til det
Bestilte du fra skims nettsiden? Var det dyrt med toll osv?Ikke babyutstyr, men tenkte bare å tipse om denne pysjen fra Skims! Kjøpte den i forrige svangerskap med tanke på å bruke etter fødsel + hjemme når magen er stor. Stoffet er kjempemykt og luftig, det er knyting og massssse stretch i buksa, og toppen passer godt til amming siden den har knapper. Den ser også mer «påkledd» ut enn vanlig pysj. Amerikanske merker har jo også ofte de beste black friday-tilbudene, så jeg tipper Skims kommer til å ha bra salg
Ja, bestilte fra Skims.com. Står også på nettsiden at duty/sales tax er inkludert.Bestilte du fra skims nettsiden? Var det dyrt med toll osv?
Den der var ikke dum! Hvordan er de i størrelsen? Har ikke kjøpt fra det merke før og ønsker ikke å måtte bytte pga feil strIkke babyutstyr, men tenkte bare å tipse om denne pysjen fra Skims! Kjøpte den i forrige svangerskap med tanke på å bruke etter fødsel + hjemme når magen er stor. Stoffet er kjempemykt og luftig, det er knyting og massssse stretch i buksa, og toppen passer godt til amming siden den har knapper. Den ser også mer «påkledd» ut enn vanlig pysj. Amerikanske merker har jo også ofte de beste black friday-tilbudene, så jeg tipper Skims kommer til å ha bra salg
Kjøpte min vanlige størrelse og har goood plass. Stoffet er veldig stretchy, og så bare knyter jeg buksa slakkere når jeg får større mage. Veldig komfortabelt settDen der var ikke dum! Hvordan er de i størrelsen? Har ikke kjøpt fra det merke før og ønsker ikke å måtte bytte pga feil str
Takk for tips! Tror nok dette er noe for meg altsåKjøpte min vanlige størrelse og har goood plass. Stoffet er veldig stretchy, og så bare knyter jeg buksa slakkere når jeg får større mage. Veldig komfortabelt sett