Black Friday - vogn og bilstol

Sommersol20

Betatt av forumet
Hvor gode tilbud tror dere kommer i november/desember?

Tenker spesifikt på Bugaboo Fox og Cybex Priam når det kommer til vogn, samt Cybex Cloud T som bilstol.

Ser Bugaboo Fox er på 15% enkelte steder nå.
 
Hvor gode tilbud tror dere kommer i november/desember?

Tenker spesifikt på Bugaboo Fox og Cybex Priam når det kommer til vogn, samt Cybex Cloud T som bilstol.

Ser Bugaboo Fox er på 15% enkelte steder nå.
Jeg ville søkt de opp på prisjakt hvis jeg var deg, og sett på historikk. Hvor mye tilbud har de vært på tidligere? Når var tilbudene? Og hvem hadde tilbud? Vi skal ha besafe strech og den har vært nede i 4500 kr og tilsvarende flere ganger i år, så vi har is i magen og varsel på prisjakt med beskjed om prisnedgang på minst 1000 kr.
 
Jeg ser at Thule Urban Glide 2 hadde en ordentlig dipp under BF i fjor, så jeg venter med å kjøpe til da og håper den har et skikkelig fall igjen i år. Jeg trenger bilstol også, men har ingen spesifikk jeg ønsker meg. Den må kunne beltemonteres, det er eneste krav jeg har.
 
Jeg ville søkt de opp på prisjakt hvis jeg var deg, og sett på historikk. Hvor mye tilbud har de vært på tidligere? Når var tilbudene? Og hvem hadde tilbud? Vi skal ha besafe strech og den har vært nede i 4500 kr og tilsvarende flere ganger i år, så vi har is i magen og varsel på prisjakt med beskjed om prisnedgang på minst 1000 kr.
Lurt!
 
Back
Topp