Turjente92
Blir kjent med forumet
Hei!
Er det noen som har funnet black friday tilbud på Cybex priam?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei dessverre, venter jeg også, men på e-Priam. Håper det kommer ila den uken som kommer nå. Alternativt håper jeg at den kommer på januarsalg ettersom de kanskje lanserer ny modell for 2026.Hei!
Er på tilbud på BBarnas Hus nå. Står på nettsiden at selv om den skulle være utsolgt, så går det an å bestille i fysisk butikk.Hei!
Så det akkurat nå. Den er noen hundredelapper billigere der, så jeg tenkte å ta den med meg til BarnasHus og høre om prismatchen gjelder for Babycare.
Støtter denSå det akkurat nå. Den er noen hundredelapper billigere der, så jeg tenkte å ta den med meg til BarnasHus og høre om prismatchen gjelder for Babycare.
Tenker det er stor fordel at BarnasHus monterer vogna for meg før jeg henter den, pluss at BarnasHus er "over alt" og da er det lettere å klage om det skulle være noe i ettertid.
Tenkte jeg også da jeg kjøpte vogn, så endte med å kjøpe på Barnas Hus for å ha mulighet til å dra tilbake dit..Åh, så bra!! Tusen takk!!Er på tilbud på BBarnas Hus nå. Står på nettsiden at selv om den skulle være utsolgt, så går det an å bestille i fysisk butikk.

Jeg så akkurat mailen min selv, og skulle poste her, haha