bla bla bla... tirsdag 4. juli

lenemor

Forumet er livet
God morgen damer!

Nå, noen som har noe spennende å fortelle i dag, eller som har noen interessante planer? Selv skal jeg bare sitte og sløve i dag tror jeg. Ikke pent vær i dag heller, så jeg kan jo se om jeg gidder å rydde litt inne...

Har ikke fått noen melding fra gakka i natt, så jeg håper det betyr at tvillingene holder seg i magen foreløpig.

Nå skal jeg ha litt frokost!

Her er det regn det ene minuttet, sol det andre og så skifter det igjen[:@] Hadde vært koselig med mer enn bare 2 dager med sol altså!
Skal til byen på cafè med ei venninne (hun har ei søster med termin et par uker før meg, men som bor et annet sted i landet så jeg tror hun bare bruker meg til å sjekke magestørrelsen[8D][:D])  Sambo og svigerfar fikser gulv på badet og hunden sover. Kanskje jeg finner noe spennende i byen da!

Ha en fin dag alle sammen, og kos dere i finværet dere som er så heldige å ha det![:D]

Overskya vær her, men nlir vel en liten spaser tur ut etterpå.. Har nettopp nytt en bolle med frokostblanding, og skal snart ta meg en kanelbolle tenkte jeg.. [:D] (Bakte i går!)
Ellers skjer det vel ikke mye her i dag.. Det samme som hver dag.. BV og vaske klær.. Og kanskje jeg må lese litt i boka jeg begynte på.. [:D]

ser ut som om folk har masse å gjøre her da... har sitti oppe på kontoret og spilt sims en stund jeg, men jeg fant ut at jeg fikk slenge meg på sofaen nede i stua og surfe litt, for her kan jeg ha bena høyt. Merkelig, for i dag våknet jeg med hovne føtter... sånn at det disser oppå føttene. Da begynner det å bli bra med vann i dem vel? [:'(]

Noen som har prøvd støttestrømper? Tenkte jeg skulle få G til å kjøre meg ned på apoteket etterpå så jeg får kjøpt noen... kan jo ikke gå sånn!

I dag kommer forresten han som skal grave tomta vår.. i dag skal han bare sage ned en stor fin bjørk som står øverst i hagen - de mener at når de begynner å grave så er sjansene så store for at de skader røttene på den at de fjerner den med en gang. litt trist, men sånn får det bare bli.

ORIGINAL: snuppå
Da slenger jeg på en vaskemaskin og bretter noen babyklær
Tenk når vi får våre små og de skal ha på seg disse klærne,  åhhh smeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt

Så koselig!! Har så lyst å handle møbler nå jeg... men om to uker så kanskje!!!

prøver å løsrive meg fra dette,men er ikke lett.der e skamvarmt ute,orke ikke å gjøre noe heller.er glad vi har kalde kjeller.måtte ligge her nede i natt,får nesten ikke puste i denne varmen.hadde sikkert vert lurt å dra ner til stranden,men føler meg ikke så sexy at jeg har lyst til å vise meg fra,hehe.bare tuller,man bør jo være stolt over kroppene våre nå[:)]

må ikke tenke sånn damer - tenk at kroppene våre nå er rugekasser for perfekte små babyer og at de forandringene som kommer er noe som må til for at det skal bli helt perfekt. Eventuelle "arr" etterpå, som slapp hud og strekkmerker får heller bare bli trofeer, eller minner om en tid som er forbi! Tross alt kommer ingen gjennom livet uten noen sår og merker.. og et svangerskap må vel være den beste måten i verden å få sånne på!

ORIGINAL: Actrine

SÅ fin måte å tenke på lenemor!!!!! hva skulle vi gjort uten deg???

åh.. dere hadde vel kommet på det etter hvert tenker jeg...

Bra alt var bra, litt tidleg å fø no, ja. Eg har vore nede i sentrum idag, gjort litt ærend og berre sett på ting saman med ei venninna:) Var på to bokhandlarar å spurde etter boka: "da jeg var liten", men det var ingen som hadde den....må nok til ein by kanskje:) No skal eg hive meg i dusjen så skal eg køyre heim til mamma..ho er 44 år idag så der vert det middag og kaker[:)]

Kjenner til det der[:@] Er skikkele irriterandes...føler seg så bra når ein reiser heimatt frå, men når ein er komt seg ut så byrjar det..ør, svimmel og alt vert tåkete. Eg hat byrja på jern tablettar, men det er ikkje noko særleg. Vert kvalm av dei og forferdeleg merkeleg i magen...ikkje bra.

Back
Topp