Valhin Betatt av forumet 26 Jan 2016 #1 Kan gravide spise dette? Tenker at når du feks steker speilegg, og plommen fortsatt renner når du skjærer i den på brødskiven...
Kan gravide spise dette? Tenker at når du feks steker speilegg, og plommen fortsatt renner når du skjærer i den på brødskiven...
2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015 Augustbarna 2021 26 Jan 2016 #2 Norske egg skal være trygge har jeg hørt. Både som bløtkokt og gjennomkokt. Hvis det ikke er endret på siden jeg gikk gravid med mini
Norske egg skal være trygge har jeg hørt. Både som bløtkokt og gjennomkokt. Hvis det ikke er endret på siden jeg gikk gravid med mini
Mirell Forumet er livet Snøkrystallene2021❄️ Junibollene 2023 26 Jan 2016 #4 Ikke no problem. Bare kos deg
Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken VIP Marsmellows-15 Aprilbarna`15 26 Jan 2016 #7 Når det kommer til egg er det salmonella som er den farlige bakterien. Heldigvis så har vi ikke den i Norge. Er heller ikke i Sverige
Når det kommer til egg er det salmonella som er den farlige bakterien. Heldigvis så har vi ikke den i Norge. Er heller ikke i Sverige
Chacha24 Gift med forumet Oktoberlykke2020❤ 26 Jan 2016 #8 Regner da med det, det har jeg spist ofte gjennom begge graviditetene hvertfall
Sara Forumet er livet VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016 30 Jan 2016 #9 Norge ja. Danmark nei. Lenger syd, ville ikke prøvd uten å være sikker på salmonellastatus i landet, det er ganske vanlig.
Norge ja. Danmark nei. Lenger syd, ville ikke prøvd uten å være sikker på salmonellastatus i landet, det er ganske vanlig.