bløtkakekjole *nå m actionbilda*

nemi.marselia

Forumet er livet
Katarina ville så gjerne ha en kjole med masse skjørt
mulig jeg får trekk for den ikke er rosa
den er i str 4
laget av nesten 4 m mønstrett satin stoff (ble ikke helt klok på stoffet)
det er 2 lag skjørt
helforet (foret endel håndsydd)

Tilbake til gammelt navn ser jeg... [:D]

Kjempenyyydelig kjole!
Virkelig en flott jobb du har gjort.

Den var utrolig fin.
Liker ikke alt det rosa eg heller.
Den var en sånn fin "gammeldags" stil på.

Den likte jeg...kjempe fin[;)]

Så fin den var!Det er akkuratt den samme mønstere som min brudepikekjole som jeg hadde for 18 år siden da jeg var brudepike!Har den forsåvidt enda[:D]!

Å, den trenger da virklig ikke være rosa.. [;)] Den var nydlig!!! [:)]

Så heldige dine barn er som har en mamma som kan gi dem så utrolig masse flott tøy som ingen andre har. Min mamma var akkuratt lik og min søster og jeg hadde utrolig mange flotte dresser og kjoler og kan fremdeles "bestille" hvis vi ønsker oss noe spesielt. Desverre har jeg bare gutter (misforstå meg rett her [;)]), så alt det fine tøyet fra jeg var liten ligger nedpakket. Min søster syr og strikker en del og jeg har fått en del fra både henne og mamma til dem, skulle gjerne satt meg til selv, men har pr i dag ikke tid og er ikke like flink heller.
Risser du mønster selv? Har sett bildene du har lagt ut av diverse plagg du har laget til de nydelige jentene dine, jeg synes det er utrolig flott!

åssen gikk det med frakke-konken??

ORIGINAL: Lene040707

Så heldige dine barn er som har en mamma som kan gi dem så utrolig masse flott tøy som ingen andre har. Min mamma var akkuratt lik og min søster og jeg hadde utrolig mange flotte dresser og kjoler og kan fremdeles "bestille" hvis vi ønsker oss noe spesielt. Desverre har jeg bare gutter (misforstå meg rett her [;)]), så alt det fine tøyet fra jeg var liten ligger nedpakket. Min søster syr og strikker en del og jeg har fått en del fra både henne og mamma til dem, skulle gjerne satt meg til selv, men har pr i dag ikke tid og er ikke like flink heller.
Risser du mønster selv? Har sett bildene du har lagt ut av diverse plagg du har laget til de nydelige jentene dine, jeg synes det er utrolig flott!

så hærli då.
de fleste mønsteran lage æ sjøl. detta e då ett gammelt ett æ fant fikk a ei eldre dama

Ååååååå så nydelig!!!

Så flink du er! Må være gøy å kunne sy så mange fine ting selv [:D]
Fikk litt "huset på prærien" vibber, cowgirl på fest!
Elsket den!

ORIGINAL: Babelle

Så flink du er! Må være gøy å kunne sy så mange fine ting selv [:D]
Fikk litt "huset på prærien" vibber, cowgirl på fest!
Elsket den!

fikk å en sånn følelse a den[:D]

Fytti rakker'n, du imponerer og imponerer [;)]
Antar du har ei stolt jenta nå [:)]

så vanvittig nydelig kjole og barn[:)]
herregud så flink du er!! hvor får du det fra???[:D]

Back
Topp