Blør

Druesaft

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
❁ Juliskatter 2026 ❁
Uke ti :-/ hatt en følelse av at dette ikke går bra i fire-fem uker nå. tul for to uker siden viste levende foster, men nesten to uker mindre enn det jeg mener det skulle vært, så følte klart at dette ikke kom til å ende godt. Gyn mente alt var bra og ble snurt over at jeg ikke var glad og fornøyd, og stolte på at det så bra ut. Klarte ikke glede meg over det, når magefølelsen sa at dette vil ikke bli noe baby. Har ikke blødd mye enda, bare svak murring. Ikke vondt. Noen som har erfaring med dette her?

Jeg blødde mye og var på ultralyd, der så de et foster med bankende hjerte. Har blødd litt i dag også. Men gynekologen sa det ikke behøvde å bety noe galt, så jeg ville roet meg med det også kanskje ringt å fårr en ny time.

Uke ti :-/ hatt en følelse av at dette ikke går bra i fire-fem uker nå. tul for to uker siden viste levende foster, men nesten to uker mindre enn det jeg mener det skulle vært, så følte klart at dette ikke kom til å ende godt. Gyn mente alt var bra og ble snurt over at jeg ikke var glad og fornøyd, og stolte på at det så bra ut. Klarte ikke glede meg over det, når magefølelsen sa at dette vil ikke bli noe baby. Har ikke blødd mye enda, bare svak murring. Ikke vondt. Noen som har erfaring med dette her?

Har ikke erfaring med blødning, men siden ultralyden viste at du var nesten 2 uker kortere på vei ville ikke jeg heller vært så optimistisk dessverre :( Det kan jo tyde på at utviklinga ikke går i rett tempo/stopper opp. MEN, selvfølgelig kan det også være ufarlig og at alt har en logisk forklaring. Jeg ville nok dratt på ny ultralyd for å sjekke ståa.

Stor klem til deg :Heartred

Blødning kan skje, og jeg har hatt «mensen» og en annen blødning men var gravid allikevel. Når det kommer til at fosteret ser mindre ut en det skal, så ville jeg bedt om tett oppfølging og da ny ul så raskt som mulig med tanke på både blødning og det sammenlagt:-)

Be om en ny ul slik at du kan blir tryggere på at alt er bra, da har du noe å sammenligne med også :)

Skal be om legetime i morgen, så håper jeg å få litt svar. Har to vellykkede graviditeter bak meg, ingen blødning de gangene. Vanskelig å sette ord på det, men har virkelig ikke følt meg gravid på en god stund. Spent på om det blir vondt i natt, og hvor ille det blir.

Håper det er en ufarlig blødning, kjære du:Heartred Dessverre så vet jeg om andre jenter innpå her har opplevd å ikke være så langt på vei på TUL, på tross av at de vet når EL var, og da har det dessverre gått dårlig de fleste av gangene. Håper dette tilfellet heller er et av unntakene:Heartred Sender deg en stor klem:Heartred

Skal be om legetime i morgen, så håper jeg å få litt svar. Har to vellykkede graviditeter bak meg, ingen blødning de gangene. Vanskelig å sette ord på det, men har virkelig ikke følt meg gravid på en god stund. Spent på om det blir vondt i natt, og hvor ille det blir.

Håper det går bra. Tenker på deg. I høst spurte jeg om å få prøver av HCG stigning fordi jeg hadde en Weird følelse av at noe var galt. Måtte måle over tre ganger, fordi stigningen ikke var tilfredsstillende. Ble deretter hastesendt til sykehus fordi dem var redde for exu, men det var det ikke, gudskjelov, bare et dødt lite begynnende foster. begynte å blø dagen etter. Men da var det til gjengjeld heftig. Jeg håper du tar feil og at alt er Ok for din del. Men vet jo også av erfaring at vi mødre har nok en innstilt følelse når noe ikke er som det skal :(:Heartred

Ville bare si at jeg kan tenke meg til hvordan du har det. ❤️
Har selv spottet tidligere i uke 6,og idag var det tilbake 9+5 så selv om jeg har sett det bankene ❤️ flere ganger klarer jeg ikke å slå tanken fra meg om når går det galt. Idag hadde jeg også magesmerter samt smerter i ryggen (sånn typisk meg ved mensen). Veldig spent på om hvordan natta blir, og morgen dagen. For nå er jeg 3-4timer unna sykehuset og min lege så får liksom ikke sjekket om alt er ok. Vurder jo å oppsøke fødestua/helsestasjon her jeg her nå bare for å høre om det er mulig å finne ut noe. Håper det går bra for deg, og at det er helt uskyldige ting som gjør at det er mindre enn det kanskje burde være og at du ikke blør noe mer. Sender deg en klem samtidig❤️

Mange blir jo satt lengre tilbake etter ultralyd. 2 uker er kanskje i det lengste laget, men du kan ha hatt en sen eggløsning. Mange apper regner også ut forskjellig, så det kan jo hende at du er mye kortere på vei enn du selv tror. Håper det ikke har blitt verre i natt og at du får gode nyheter hos legen i dag :Heartred

Har bare helt minimal blødning nå. Ingen smerter nå eller i natt, bare lett murring. Skal til lege om to timer. Jeg kjente at jeg var gravid allerede 16. Januar. Testet klart positivt med clear blue pluss 20. Januar, en hel uke før ikm. Kjenner også når jeg har el, og det var rundt 9. Januar. I følge størrelsen på fosteret ved tidlig ultralyd skulle befruktning skjedd 20. Januar. Det stemmer jo ikke. HCG steg fra 31000 til 39000 på fire dager, det var før ultralyden. Stigningen var da alt for svak for å være rundt uke 6. Så det er flere ting som tyder på at det ikke vil gå bra. Forbereder meg på å få beskjed om MA, og hva som må skje videre om kroppen ikke ordner opp selv.

Jeg hadde blødning i uke 10-11. Jeg var så redd for at noe var galt. Men det var ufarlig blødning. Håper du også har en ufarlig blødning. Så lenge ikke det gjør vondt så er det bra. Om det bare murrer så kan dette være pga at den lille vokser og det skjer i rykk og napp , sånn at det faktisk kan sprekke noen blodkar i "opphenget" xD :-)

Jeg spottet rosa og tilegg hadde jeg rød blødning. Men ikke så mye men nok til at jeg friket ut. Hvem friker ikke ut ved å oppleve blod når man går gravid. Håper du ser et bankende hjerte på småen og at det ordner seg ❤❤❤

Der var det enda liv. Hjertet slo. Kunne ikke måle lengde eller si noe mer enn det. Har enda murringer og litt blod på papiret etter jeg har tisset. Må bare vente og se hvordan det utvikler seg herfra. Har avtale om å ringe til sykehuset dersom jeg blør kraftigere eller får smerter. Vet ikke helt hva jeg skal føle. Har lite tro på at det ender med baby..

Tok seg opp med smerter og blødning i går kveld. Fikk sjekket på sykehuset, og der ble det bekreftet pågående spontanabort. Fikk med sterkere smertestillende. Natten ble rolig og dagen i dag. Jeg vet det er en del som må ut, men kun småblødninger nå. Får se om kroppen trenger hjelp til å få ordnet opp. Tar kontakt med lege i morgen. Det går bra med meg, og det føles nesten som en lettelse at det er over nå. Var ikke noe særlig å blø mens det var et bankende hjerte i magen. Hatt så dårlig følelse den siste måneden, så det var på en måte forventet. Ikke veldig vondt til nå. Lykke til videre alle dere i oktober 2020-tråden :-) heldigvis har jeg to fine og friske barn. Om det kommer en til blir det mer som en bonus. Takk for fine meldinger i denne tråden.

Kjære deg :Heartred Dette var fryktelig trist å høre, du som hadde kommet så langt også. Håper det går bra med deg etter forholdene. Ønsker deg all mulig lykke til videre! :Heartred

Back
Topp