Blør

Fjær92

Blir kjent med forumet
Hei
I går ettermiddag kom det helt rosa blod når jeg var på do. Det stoppet nesten opp. Vært hint av rosa blod i hele dag. Nå har det tatt seg litt opp igjen. Jeg har vært på jobb osv (Jobber i barnehagen på små avd). Jeg har bare hatt litt lette kramper/mensensmerter disse 2 dagene. Jeg blødde litt samme forrige svangerskap på nesten samme tid. For ca 3 år siden.

Jeg føler meg fremdeles gravid osv.
Har snakket med legekontoret.

E det flere som har opplevd dette? :bored: At det har gått bra?

Er flere her som har skrevet at de har hatt lette blødninger og helt friske barn :)

Søsteren min blødde mer en jeg gjorde ved mensen hele begynnelsen av svangerskapet. Holdt vel på i noen mnd. Hu ble helt gal. Men ul viste at det gikk bra. De fant ikke noen grunn til at det blødde. Hva sa de på legekontoret da? Skulle du få sykemelding for å ta det med ro? Er jo mye tøy og bøy på småbarnsavdelingen som kan herje med skjøre slimhinner.

Søsteren min blødde mer en jeg gjorde ved mensen hele begynnelsen av svangerskapet. Holdt vel på i noen mnd. Hu ble helt gal. Men ul viste at det gikk bra. De fant ikke noen grunn til at det blødde. Hva sa de på legekontoret da? Skulle du få sykemelding for å ta det med ro? Er jo mye tøy og bøy på småbarnsavdelingen som kan herje med skjøre slimhinner.

Hei siden jeg følte meg bra og blødde sånn sist svangerskap så avventa vi litt. Om det sku bi sikkelig masse osv måtte jeg bare ta kontakt. Var lite de kunne gjøre. Eneste var og ta sånn hcg nivå måling.

Hei siden jeg følte meg bra og blødde sånn sist svangerskap så avventa vi litt. Om det sku bi sikkelig masse osv måtte jeg bare ta kontakt. Var lite de kunne gjøre. Eneste var og ta sånn hcg nivå måling.

+ at jeg har jordmortime neste tirsdag.

Håper det går bra! Hvor langt er du?

Har blødd masse i 2 av mine tidligere svangerskap hvor det gikk bra. Den ene gangen handlet det om truende abort, og den andre gangen var det tvillingfødsel hvor den ene slapp taket.
Så det kan gå bra, du må ha lykke til. Håper det stanser.

Skal innom legekontoret og ta HCG måling i morgen. Skal vel innom en gang til og ta HCG måling fot og se om det stiger eller synker.

Skal innom legekontoret og ta HCG måling i morgen. Skal vel innom en gang til og ta HCG måling fot og se om det stiger eller synker.
Hcg går visst ned hos alle etter uke 8, så tror det beste hadde vært ultralyd hvis du er 11-12 uker.

Var det jeg gjorde sist svangerskap(for ca 3 år siden). Jordmora ville ha meg til akutt ultralyd nå. Får høre hva de sier i morgen.

Nå i kveld/tidlig natt tok blødninga seg opp. Men har liksom ikke smerter. Så skal kreve og prate med en lege som kan henvise meg til tidlig ul. Skal innrømme at jeg har gråtet litt nå i natt. Skulle ønske jeg kunne dra NÅ på ul.. fælt og ha det sånn.

Nå i kveld/tidlig natt tok blødninga seg opp. Men har liksom ikke smerter. Så skal kreve og prate med en lege som kan henvise meg til tidlig ul. Skal innrømme at jeg har gråtet litt nå i natt. Skulle ønske jeg kunne dra NÅ på ul.. fælt og ha det sånn.
Ikke godt å føle det sånn:Heartred tenker på deg:Heartred

Håper du får komme fort inn! Og at det går bra. :Heartred

Må få oppdatering på hvordan det går. Krysser fingre for ar alt er bra

Jeg hadde blødning med friskt blod i uke 6, og har hatt litt spotting etter det. Var hos legen og tok blodprøver, og alt var i orden da heldigvis.Nå er jeg i uke 10+3 og de siste dagene har jeg blødd friskt blod igjen, i tillegg til at jeg har hatt skikkelige "mensensmerter", særlig i natt. I dag er det heldigvis bedre, men man blir jo helt tullete i hodet av disse blødningene. Har lagt merke til at begge disse blødningene har vært når jeg egentlig skulle ha hatt mensen, så det er kanskje ikke tilfeldig...

Hei
Jeg har vært på legekontoret, tok blodprøve.
Spurte/krevde og prate med lege. Noe jeg fikk. Hun sendte henvisng vidre. Fikk heldigvis sånn haste time til ul i dag kl 14:30:gen014 så nå må man bare krysse fingrene :hello2

Hei
Jeg har vært på legekontoret, tok blodprøve.
Spurte/krevde og prate med lege. Noe jeg fikk. Hun sendte henvisng vidre. Fikk heldigvis sånn haste time til ul i dag kl 14:30:gen014 så nå må man bare krysse fingrene :hello2
Så bra. Lykke til :love7

Back
Topp