Blør

Kråka

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Jeg har begynt å blø og panikken tok meg med en gang. Denne spira tok tid og er svært etterlengtet, så når jeg fikk blod på papiret fryktet jeg det værste med en gang.
Jeg ringte lege og fikk komme inn med en gang, men siden de ikke hadde ul eller mulighet til å ta blodprøve så var det ikke mye legen kunne gjøre enn å kjenne på magen om det var exu og ta blodtrykk.
Sykehuset ville ikke ta meg inn til undersøkelse når legen ringte dersom han ikke mistenkte exu, for jeg var tross alt så kort på vei at sa var vanlig...

Så da ligger jeg hjemme på sofaen og må vente til legen åpner i morgen for å ta blodprøve og se om jeg blør mer eller blir dårlig i mellomtiden...
Dette er jævlig!:schoked025

Jeg har begynt å blø og panikken tok meg med en gang. Denne spira tok tid og er svært etterlengtet, så når jeg fikk blod på papiret fryktet jeg det værste med en gang.
Jeg ringte lege og fikk komme inn med en gang, men siden de ikke hadde ul eller mulighet til å ta blodprøve så var det ikke mye legen kunne gjøre enn å kjenne på magen om det var exu og ta blodtrykk.
Sykehuset ville ikke ta meg inn til undersøkelse når legen ringte dersom han ikke mistenkte exu, for jeg var tross alt så kort på vei at sa var vanlig...

Så da ligger jeg hjemme på sofaen og må vente til legen åpner i morgen for å ta blodprøve og se om jeg blør mer eller blir dårlig i mellomtiden...
Så forferdelige. Værtfall når en ikke vet om det har gått galt eller ikke. Forstår panikken utrolig godt. Hadde nok falt helt i kjelleren selv. Meen, det er jo mange her inne på forumet som er beviset på at en blødning ikke nødvendigvis betyr at det har gått galt. Krysser fingrene for deg og håper det gå bra :Heartred

Så grusomt å gå og vente slik :(
Sender deg en god klem. Krysser fingrene for at alt ser fint ut imorgen :Heartred

Uff - begynte å blø selv inatt...ikke noe moro, særlig når det er helg...må vente til imorgen å se, om det har gått galt eller om det er uskyldig blødning:(:( har bare tatt en test, så kunne vært kjemisk selvsagt...er jo bare 4uker +, så slikt kan desverre skje.
God klem til deg, håper det viser seg å være uskyldig :Heartred

Dette var leit å lese :( Jeg krysser alt for at dette går bra og at alt ser fint ut i morgen :Heartred

Det håper jeg for deg også kreps1983 :Heartred

Takk.
Klarer ikke tenke positivt nå som jeg har fått menssmerter og jeg blør mer:sad010går nok ikke rette veien dette:(

Krysser fingrene for både deg kråka og Kreps1983 :smiley-angelic001

Jeg blør mindre i dag enn jeg gjorde i går kveld og i natt.. Det kjennes ut som jeg har mensen, men om dette hadde vært en normal mensen dag 2 hadde jeg blødd MYE mer.. Kvalmen som ikke har vært veldig merkbar de siste to dagene har tatt seg opp igjen og matlysten er dårlig, puppene er fremdeles ømme...

Har vært hos legen og tatt HCG prøve og skal inn på onsdag igjen og se om det er stigning eller ikke.. Hun ville ikke være optimistisk i tilfelle det var SA, men sa i samme slengen at det kun i 20% av tilfellene med blødning i svangerskapet endte i SA.

Det er så j@<€!ig å ikke vite noe!:BangHead
Jeg kan tåle å blø om lille er i live og er trygg.

Jeg blør ikke idag, så har et lite håp om at dette kanskje gikk bra alikevel...skal ringe legen imorgen, be om å få målt HCG. Men synes egentlig at den mengden med blod som kom natt til igår er litt negativ i denne sammenheng:sorry: men det er jo vanskelig å si...
Håper det går bra for deg Kråka:Heartred krysser fingrene

Håper på det beste for dere begge.

Håper på det beste og ja, det er skremmende, men det går ofte fint. Håper hcg stiger, krysser fingrene for deg.
Du har vel funnet ut litt om blødninger i svangerskapet allerede, men her har du en fin artikkel jeg håper kan hjelpe deg :Heartpink

Back
Topp