Blør...

karro.90

Betatt av forumet
Uff, var hos legen akkurat og hun tror jeg har en SA nå. Begynte med bittelitt friskt blod i går kveld og i dag jeg en større blødning som var mørkere og slimete. Legen sa at det kom litt blid og slim ved livmora ved gyn-undersøkelse og trodde det var sa.

Skal være rundt uke 6+4 nå.
Men jeg synes ho var så uklar. Jeg spurte om jeg burde teste meg senere for å se om det var forandring, men hun bare trakk på skuldrene og sa jeg kunne teste om en uke. Ikke snakk om ultralyd for å være sikker heller.

Kan det bare være en blødning og at det er håp ennå? krysser fingrene hvertfall

Ånei, så skummelt! :(
Krysser fingrene for at legen tar feil, og at det er en uskyldig blødning :(

Uff så kjedelig! Om du er usikker kan du jo selv bestille en ultralyd. Håper blødningen er uskyldig og at det stopper, ikke tar seg opp [emoji173]

Ånei! Huff så skremmende. Jeg håper det er uskyldig blødning. Som huk over skriver kan du bestille det en ul ? Er vel eneste måten å være sikker. Klem [emoji173]️

Åneei :( Krysser fingrene for at det går bra og at legen tar feil :Heartred

Har du smerter? Det kam være en helt uskyldig blødning, men jeg hadde nok bestilt meg en ul for å være helt sikker. Håper alt er som det skal :Heartred

Har du smerter? Det kam være en helt uskyldig blødning, men jeg hadde nok bestilt meg en ul for å være helt sikker. Håper alt er som det skal :Heartred

Har ikke smerter, men uvel og lett ubehag.
Tenker jeg venter og ser om det fortsetter å blø eller om det har stoppet før jeg tenker på ul! [emoji53]

Så trist, håper at ingenting er galt! :signs003

Du burde jo fått lov til, og måle HCG i det minste. For, og se hvordan stigningen er.
Håper det viser seg, og være en ufarlig blødning. Jeg har fått ut blodblandet slim og bare blod flere dager denne gang frem til jeg var 15/16 uker. Det er ikke ALTID det betyr slutten for det har jeg lært etter blødninger i 2 svangerskap ;)

Du burde jo fått lov til, og måle HCG i det minste. For, og se hvordan stigningen er.
Håper det viser seg, og være en ufarlig blødning. Jeg har fått ut blodblandet slim og bare blod flere dager denne gang frem til jeg var 15/16 uker. Det er ikke ALTID det betyr slutten for det har jeg lært etter blødninger i 2 svangerskap ;)

Ja, jeg synes det er grusomt å sitte igjen med verken ja eller nei til svar [emoji20]

Kommer til å ta flere digitale tester denne uka for å se om det går til 3+ eller Ned til 1-2.
Men gir litt håp at det har gått bra for deg flere ganger [emoji4]

Så glad jeg ble for å lese dette[emoji173]
Har i dag fått blodblandet slim to ganger, og bare håper på at det er ufarlig, men forbereder meg på en sa.

Krysser fingrene for at det er en ufarlig blødning [emoji173]

Da ble det dessverre ikke noe oktober-barn på oss! Fikk flere kraftige blødninger i ettermiddag/kveld :(
Takk for mange fine uker her inne og masse lykke til videre til dere andre :)

Krysser fingrene for at dette bare er helt uskyldig. Min første graviditet (og den eneste som har resultert i en frisk og fin bebis) var mye blødninger rundt uke 6-8. Var først litt brunlig før skikkelig menskramper og det jeg vil kalle en kraftig blødning. Ble sendt på sykehuset etter en uke, for å sjekke kroppen for rester etter SA. Men jaggu, der var det både hjertelyd og bebis. Fikk sjokk!!! De aner ikke hvor blødningen kom fra...har heller ikke spekulert for var så sjokkert. Så lykke til!!! Håper du er like heldig som meg... :Heartred

Ånei :( Så trist!!! Får ikke slettet innlegget mitt, men krev UL. For man vet ALDRI!!!!

Var kraftig blødning med mye klumper.....og tidligtesten hadde nesten ikke utslag lenger! Så da tror jeg ikke det er så mye håp lenger....også er jeg litt skikkelig uvel de siste timene

Back
Topp