23 uker i dag og begynte nettopp å blø
kjenner liv da, så renner ikke det blod dermed skulle jeg se det an...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, så skummelt! [emoji177]23 uker i dag og begynte nettopp å bløkjenner liv da, så renner ikke det blod dermed skulle jeg se det an...

Hei jenter! Fikk beskjed om å komme inn i går siden jeg i tillegg følte litt ubehag i sidene, press i magen og tendenser til murringer... jeg tok urinprøve, fikk se lille jenten på ultralyd som ikke var litt stresset engang og gynekologisk undersøkelse.
Livmorhalsen målte hun 3,5 cm så den var helt fin. Ingen blod fra livmor. Men jeg hadde en forandring i sjeden som hun tok en celleprøve av. Da begynte jeg å blø igjen. Så mest sannsynlig er det den som var synderen. Ubehaget i magen kan ha kommet av at jeg var stresset og redd fordi jeg merker ikke noe til det i dagde fant ihvertfall ikke noe galt utenom den utveksten i sjeden. Så blir urinen sendt til dyrking for å sjekke meg for uvi for sikkerhetsskyld
Men heldigvis er alt i skjønneste orden med lille jenten min! Hun var bare litt under gjennomsnitt i vekt, men det var gutten min også, så ingenting å uroe seg for!
Så bra! Jeg tok bakterieprøve på onsdag og tror det er synderen nå... men disse bekymringene våre altså...![]()