Blør

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
23 uker i dag og begynte nettopp å blø :( kjenner liv da, så renner ikke det blod dermed skulle jeg se det an...

Ikke noe gøy :/ Håper det gir seg snart.

Uff, skjønner godt at det ikke føles bra! Sender gode tanker og klemmer:Heartred

Klem til deg og håper det går over fort[emoji178] Godt du kjenner liv da [emoji254]

Krysser fingrene for at alt er i orden [emoji173]

Uff, så ekkelt. Men så bra at knøttet beveger seg :) Mest sannsynlig såre slimhinner (mener å huske at du blødde fra hemoroider like før oul, men det kommer ikke derifra?). Krysser fingrene at det ikke blir noe mer blod og håper de lar deg komme inn for en sjekk, det skulle bare mangle... :Heartred

Så bra at det ikke renner... det kan være mange grunner. Jeg fikk også beskjed om å ringe føden med en gang jeg begynte å blø rødt... jeg har til nå bare (bank i bordet) hatt brun utflod. Og de finner ikke ut hvorfor. Men jm på oul sa at det var godt mulig at det var rester etter den andre som ikke var synlig på ul. Jeg kjenner også godt med liv! Heldigvis! Men hadde i går og i dag noen striper med brunt i utfloden min. Hadde en GU hos jm på onsdag (måtte ta bakterieprøve av livmorhalsen min) og hun sa at jeg mest sannsynlig ville få litt brun utflod etterpå fordi det irriterer slimhinnene....

Husk å holde oss oppdatert om hvordan det går :Heartbigred

Hei jenter! Fikk beskjed om å komme inn i går siden jeg i tillegg følte litt ubehag i sidene, press i magen og tendenser til murringer... jeg tok urinprøve, fikk se lille jenten på ultralyd som ikke var litt stresset engang og gynekologisk undersøkelse.
Livmorhalsen målte hun 3,5 cm så den var helt fin. Ingen blod fra livmor. Men jeg hadde en forandring i sjeden som hun tok en celleprøve av. Da begynte jeg å blø igjen. Så mest sannsynlig er det den som var synderen. Ubehaget i magen kan ha kommet av at jeg var stresset og redd fordi jeg merker ikke noe til det i dag :) de fant ihvertfall ikke noe galt utenom den utveksten i sjeden. Så blir urinen sendt til dyrking for å sjekke meg for uvi for sikkerhetsskyld :)
Men heldigvis er alt i skjønneste orden med lille jenten min! Hun var bare litt under gjennomsnitt i vekt, men det var gutten min også, så ingenting å uroe seg for!

Hei jenter! Fikk beskjed om å komme inn i går siden jeg i tillegg følte litt ubehag i sidene, press i magen og tendenser til murringer... jeg tok urinprøve, fikk se lille jenten på ultralyd som ikke var litt stresset engang og gynekologisk undersøkelse.
Livmorhalsen målte hun 3,5 cm så den var helt fin. Ingen blod fra livmor. Men jeg hadde en forandring i sjeden som hun tok en celleprøve av. Da begynte jeg å blø igjen. Så mest sannsynlig er det den som var synderen. Ubehaget i magen kan ha kommet av at jeg var stresset og redd fordi jeg merker ikke noe til det i dag :) de fant ihvertfall ikke noe galt utenom den utveksten i sjeden. Så blir urinen sendt til dyrking for å sjekke meg for uvi for sikkerhetsskyld :)
Men heldigvis er alt i skjønneste orden med lille jenten min! Hun var bare litt under gjennomsnitt i vekt, men det var gutten min også, så ingenting å uroe seg for!

Åh, så godt å høre!

Så bra! Jeg tok bakterieprøve på onsdag og tror det er synderen nå... men disse bekymringene våre altså... :nailbiting:

Så bra! Jeg tok bakterieprøve på onsdag og tror det er synderen nå... men disse bekymringene våre altså... :nailbiting:

Uff :( ja, det burde vi få slippe altså! Jeg har heldigvis ikke blødd mer etter jeg var på poliklinikken :)

Gubba så bra! Der skremte du meg før jeg kom til slutten av tråden. Så skummelt altså!

Back
Topp