Blør

Ønsker deg masse lykke til :Heartpink
Ja det er lett å få panikk ved blødning under svangerskap. Spesielt når alt er nytt. :) Prøv å ta det med ro. Det som skjer, det skjer. Og i de aller fleste tilfellene er det ikke noe mor kunne gjort annerledes dersom det går galt. Men hvis det er mindre nå går det nok fint ja :D
Dette var det jeg trodde.
Fosteret var dødt i uke 7+3 så da ble det utskrapning på meg i dag siden jeg blødde så mye.
Går fint med meg, og bra det skjedde så tidlig, og vi kommer oss gjennom det :)
Elverum sykehus har hjulpet meg masse i dag, og jeg er kjempe glad for all hjelp jeg har fått :)
Neste gang skal jeg nok få tettere oppfølging sier de på sykehuset, og det er jeg glad for :)
 
Dette var det jeg trodde.
Fosteret var dødt i uke 7+3 så da ble det utskrapning på meg i dag siden jeg blødde så mye.
Går fint med meg, og bra det skjedde så tidlig, og vi kommer oss gjennom det :)
Elverum sykehus har hjulpet meg masse i dag, og jeg er kjempe glad for all hjelp jeg har fått :)
Neste gang skal jeg nok få tettere oppfølging sier de på sykehuset, og det er jeg glad for :)
Synes det var trist det som har skjedd! Kan jeg spørre om hvordan utskraping foregår? Har du smerter eller blør nå?
 
Dette var det jeg trodde.
Fosteret var dødt i uke 7+3 så da ble det utskrapning på meg i dag siden jeg blødde så mye.
Går fint med meg, og bra det skjedde så tidlig, og vi kommer oss gjennom det :)
Elverum sykehus har hjulpet meg masse i dag, og jeg er kjempe glad for all hjelp jeg har fått :)
Neste gang skal jeg nok få tettere oppfølging sier de på sykehuset, og det er jeg glad for :)
Sender deg mange gode klemmer :Heartpink
Godt med sykehus som følger deg godt opp både nå og neste gang :)
 
Synes det var trist det som har skjedd! Kan jeg spørre om hvordan utskraping foregår? Har du smerter eller blør nå?
Utskrapning skjer under narkose, og på akuratt samme måte som om at man skulle valg abort frivillig :)
Blør enda, og kommer nok til å blø litt fram til neste mensen :) skal være forsiktig med å bade og sånne ting og bruke tampong pga infeksjoner :)
Det er trist, men hadde vel egentlig ikke gått opp for meg at jeg var gravid, og fra jeg kom på sykehuset til utskraping gikk det få timer :)
 
Utskrapning skjer under narkose, og på akuratt samme måte som om at man skulle valg abort frivillig :)
Blør enda, og kommer nok til å blø litt fram til neste mensen :) skal være forsiktig med å bade og sånne ting og bruke tampong pga infeksjoner :)
Det er trist, men hadde vel egentlig ikke gått opp for meg at jeg var gravid, og fra jeg kom på sykehuset til utskraping gikk det få timer :)
Blir du sendt hjem etter utskrapning ? Masse god bedring!
 
Blir du sendt hjem etter utskrapning ? Masse god bedring!
Jeg er hjemme igjen ja :) så lenge jeh følte meg bra var det bare å si ifra at jeg ville gå :) hadde jeg gjort dette medisinsk hadde det ville tatt lengere tid og jeg hadde nok ikke kommet hjem, så de tenkte utskraping var best siden jeg blødde så mye fra før av :)
 
Utrolig leit å høre ❤ Ønsker deg god bedring. Stor klem ❤
 
Ååå det var dumt da. God klem og masse lykke til videre! :Heartred
 
Det var trist :( Ønsker deg god bedring!!
 
Stor klem❤️❤️
 
Så leit det endte slik... Synes du er sterk, virker som du er ved godt mot selv i en tøff situasjon. Håper det går bra med dere fremover. Klem :Heartred
 
Trist å høre :( sender mange klemmer :)
 
Utrolig leit å høre ❤ Ønsker deg god bedring. Stor klem ❤
Ååå det var dumt da. God klem og masse lykke til videre! :Heartred
Det var trist :( Ønsker deg god bedring!!
Så leit det endte slik... Synes du er sterk, virker som du er ved godt mot selv i en tøff situasjon. Håper det går bra med dere fremover. Klem :Heartred
Trist å høre :( sender mange klemmer :)
Takk alle sammen, jeg tar det ikke så tungt i dag, og skal slappe av i morgen også, før jeg prøver meg på jobb igjen på onsdag :)
Det er trist, men jeg får ikke gjort noe med det, dessverre :(
 
Trist å høre ❤
 
Back
Topp