Blør!! :(

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Å herregud!!! Jenter!! Jeg blør ferskt blod!! Ingen smerter.. hva i alle dager skjer? Skulle være 8+5 nå... faen!!!!!

Hørte hjertelyd med Doppler idag også. Skjønner ingenting

Kan være såre slimhinner! Så lenge du ikke har smerter eller store blødninger, så er det helt normalt og blø litt innimellom :)

Er som starten på en menstruasjon. Har ikke hatt sex eller noe som skulle kunne starte en blødning. Idag er det mer brunt på farge og det kom 2 koagler :/ er ganske redd nå. Ringer legen når de åpner.. håper på ul!

Jeg tørka meg litt hardt her om dagen (dytta papiret litt inn for å sjekke om jeg blødde), og ironisk nok var det det jeg begynte å blø av. Jeg har blødd brunt i 1,5 uke, men da jeg tørka meg hardt så begynte jeg å blø rødt og friskt. Heldigvis gikk det fort over. Men ofte skal det ikke så mye til før man får et lite sår/rift der inne.

Har fått legetime klokken 13. Håper han henviser meg til ultralyd, og ikke bare måler hcg :(

Smurte litt tykt på og sa til resepsjonisten at jeg har ubehag i høyre side av magen (eggstokk) :p legen min tar veldig lett på ting, så kanskje dette gir meg en ultralyd!

Lykke til! ❤ Krysser alt for at det er harmløst!

Takk dere. Ikke særlig høy i hatten nå. Hadde faktisk ikke forventet dette når jeg var kommet så "langt". 9 uker om 2 dager... 3 uker til de magiske 12. Hørte hjertelyd uke 8+0. Sjansene for sa burde være veldig liten nå, men.... :( :(

Er så redd det er over. Jeg var begynt å glede meg! Mannen er vekke med jobben og jeg er aleine med snuppa på 2 år. Nå er hun i barnehagen...

Krysser fingrene. Jeg blødde litt en dag i uke 5, har ikke blødd siden, skal på UL 8/7 så håper å få sett ett bankende hjerte :) og håper det kan roe med litt mere ned..

er lite trolig at det er en SA da du ikke har smerter. men masse lykke til, og håper du får ul.. (noe som er faktisk anbefalt når du er så pass på vei)

Vært hos legen, han tok en gu, blødningen kommer fra mormunnen sier han, men det ligger litt gammelt blod der så det ser ut som blødningen har stoppet. Han sier det fortsatt er håp, og han skal forsøke å ringe gynekologisk avdeling på sykehuset mtp mulig ultralyd. Fikk beskjed om å sitte på venterommet til han hadde fått snakket med dem..

Krysser fingrene for det er en uskyldig blødning å at spira forsatt klorer seg fast inni den varme å gode hiet sitt ❤️

Back
Topp