Blør :*(

Med snuppa mi, som er 3 år nå, blødde jeg og spottet brunt de første 3 mnd :) Så kan gå bra likevel ;) Er i dag 13+1, og har hatt mensmurringer av og på helt fram til de siste 2-3 ukene.. :P Så hold motet oppe ;)

Men skjønner der kan være veldig nervepirrende :(

Tar det mer med ro nå siden det ikke tar seg opp, og jeg ikke har smerter og det holder seg til spotting av brun utflod... Har avbestilt timen på Volvat på mandag, da det mest sannsynlig er bortkasta penger og de kanskje ikke får sett noe engang... Venter til den ordinære 7. januar :)

Oi, det der var tøff lesing. Godt det ser ut til å være ufarlig blødning. For noen berg- og dalbaner man skal gjennom her i livet. Ønsker deg masse lykke til, og krysser fingrene for at alt går bra :)

Håper det roer seg helt ned nå slik at UL´en 7. januar blir en gledens dag! Godt du har klart å roe deg ned, selv om det ikke er enkelt. Det er nervepirrende med småblødninger og spotting da det er det siste man ønsker å oppdage som gravid. Lykke til videre, OleBrum! Spent på UL om 10 dager!

Tar det mer med ro nå siden det ikke tar seg opp, og jeg ikke har smerter og det holder seg til spotting av brun utflod... Har avbestilt timen på Volvat på mandag, da det mest sannsynlig er bortkasta penger og de kanskje ikke får sett noe engang... Venter til den ordinære 7. januar :)
Hvordan går det?

Hvordan går det?
Hei :) Jo her går det fortsatt bra :) hadde ikke brun utflod i hele går og i dag..., så de få dråpene med brunt som kom trur jeg var uskyldige <3 :) Skal på ultralyd neste onsdag og vi gleder oss stort :) :) kjenner på meg at nyttårsaften kommer til og bli litt spennende, da er jeg akkurat 6+0, og det var da jeg begynte og blø og mista i fjor, men prøver og ikke tenke på det ;) :D vi skal jo på ultralyd om 9 dager og se ett eller to vidundere <3 <3 gleder meg ;)

Hei :) Jo her går det fortsatt bra :) hadde ikke brun utflod i hele går og i dag..., så de få dråpene med brunt som kom trur jeg var uskyldige <3 :) Skal på ultralyd neste onsdag og vi gleder oss stort :) :) kjenner på meg at nyttårsaften kommer til og bli litt spennende, da er jeg akkurat 6+0, og det var da jeg begynte og blø og mista i fjor, men prøver og ikke tenke på det ;) :D vi skal jo på ultralyd om 9 dager og se ett eller to vidundere <3 <3 gleder meg ;)
Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra for deg

Det SKAL gå bra denne gangen, OleBrum! Håper dere får en minnerik og fin nyttårsfeiring og kan se frem til et spennende 2015! :)

Tuuuusen takk snille, gode dere <3 hva skulle vi gjort uten støtten fra dette forumet?? Utrolig godt og bli beroliget av solskinnshistorier og trøsteord <3 :) :)

Back
Topp