Blør

Marifrøken

Glad i forumet
Julibarna2014
Noen som har blødd samme dagen som de har testet positiv? Tok digital g. test i dag tidlig. Har blødd en del og lurer da på om jeg kanskje ikke er gravid likevel. Testen ga utslag" gravid 1-2".

Har aldri oppleft det jeg vertfall å jeg venter nå nr 3 i Januar... Har du hatt noe vondt da?? elr bare blør det mye?? Kan jo være at du har mistet eller at det er en mens,men rart den ga utslag da... Hadde gått en tur til legen hadde jeg vært deg

Jeg blør, men testene blir sterkere. Tror nok jeg mister, men håper selvsagt... Murrer i rygg og mage også hos meg, men håper det er positivt! Hehe.

Er vanlig å teste positivt en stund etter en spontan abort dessverre :(

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Eg har ingen erfaring sjølv, men vet at det er ganske normalt å blø. En eg kjenner hadde faktisk vanlig mens hele første trimester...... Håper det går bra, er jo fryktelig ekkelt når det skjer!!!! Du kunne jo tatt ein blodprøve hos legen (HSG). Viss du tar ein og så ein til to-tre dager etterpå ser du jo om du har stigende eller synkende verdier. Viss verdien er stigende er det eitt bra tegn :)

Veldig bra dere gir meg gode råd. Har to barn fra før og blødde ikke noe i de svangerskapene.
Skulle hatt mensen på fredag, så da jeg blødde i dag tenkte jeg den bare var forsinket. Kan godt hende dette er en spontan abort..har ikke erfaring med det. Har ikke vondt. Vært på jobb i hele dag. Bare veeeldig trøtt.

Melder meg herved ut av terminklubben mai 2014. Lykke til alle dere voksende damer. Gled dere til alt som skjer fremover. Jeg satser på en av de nesten månedene å melde meg inn igjen...

Melder meg herved ut av terminklubben mai 2014. Lykke til alle dere voksende damer. Gled dere til alt som skjer fremover. Jeg satser på en av de nesten månedene å melde meg inn igjen...
Så trist å lese, håper du kommer inn i en annen mnd ganske snart :)

Huff da!:( så leit;)

Håper du kommer inn i et forum snart:-)

Back
Topp