Blør...

sira100

Betatt av forumet
Tror det snart er over for meg her... Har hatt småblødninger i to dager nå, men i kveld så har det tatt seg opp... Ingen smerter. Skal i ultralyd på mandag, men kjenner egentlig at alt håp er ute etter at jeg begynte å blø mer i kveld :( Blødde også med nr 1, men det var bare småblødninger.

Termin 19 februar <3

:( krysser fingrene for deg og spiren.. Håper dette går bra!

Termin 9.februar med første frøet:)

Krysser fingrene for deg..

Termin 1.februar 2014

Huff! Ingen god følelse! Krysser fingre for deg!! ❤

Neei :-( Krysser fingrene for at alt er ok da

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Hei igjen. Vet ikke helt hva jeg skal tro, blødningen stoppet opp ganske raskt nå er det bare småblødninger igjen. (Bare litt på papiret)
Er det noen av dere som har vært borti noe lignende? Tørr ikke håpe, mandagens ultralyd kommer til å bli nervepirrende...

Termin 19 februar <3

Når jeg mistet begynte det med brun utflod, etter et par dager ble det småblødninger, og så tok det seg bare opp. Stoppet ikke før over to uker senere. Virker som at SA kan komme i mange ulike former, men siden det har stoppet litt opp går det an å håpe. Skal ihvertfall krysse fingrer og tær for deg

Når jeg hadde SA i ca uke 7 var det brunlig utflod i noen timer, så masse blod, og det gjorde j.... vondt, rielignende tak i ryggen som kom og gikk. Jeg vil tro at det at du ikke har smerter er et godt tegn :) Krysser fingrene!

Kom på en ting til:

Hadde tidlig ul med datteren min i uke 7, da sa gynekologen at jeg ikke skulle bli redd hvis jeg fikk litt blødninger, for morkaken lå foran åpningen, han sa at det er vanlig i begynnelsen, ettersom livmoren vokser trekkes morkaken med oppover hos de fleste, og problemet forsvinner :)

Ja jeg har også tenkt på det med morkaken. Håper så inderlig at det bare er ufarlige blødninger, men har også lest om de som spontanaborterer uten smerter og med kun lite blod. I dag er jeg 7+5 så tenker at mister jeg må jeg da merke det? Gruer meg så til mandag, men samtidig blir det veldig godt å finne ut.

Termin 19 februar <3

Jeg hadde blødninger i begge mine sv.sk og det gikk helt fint..
Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning i ditt tilfelle også! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

krysser fingrene for deg!!! at du ikke har smerter er i hvert fall bra. har aldri mistet før selv, men du er jo såpass langt på vei at jeg tror du ville blødd masse og hatt veldig vondt dersom du mister nå.

men som sagt er jeg ingen ekspert. ønsker deg i hvert fall lykke til på ul!

Blødde en del sist svangerskap, men de fant aldri ut hvorfor..
krysser fingrene for deg :) :)

Lykke til på mandag. nervepirrende å måtte vente. føler med deg.

Tusen takk alle sammen :) Skal holde dere oppdatert. Blør ikke nå, bare litt gammelt blod på papiret. Håper så inderlig alt er fint <3

Termin 19 februar <3

Jeg hadde noe de kalte en "stille abort" da uten smerter og kun litt brunt på papiret etter dobesøk i ei uke. Men så kom den store blødningen og smertene.. og da var det ikke tvil lenger.

Krysser fingrene for at det er uskyldig hos deg ♡

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Småblødninger er veldig vanlig, gjennom hele svangerskapet. Vi har mer blod i kroppen, og ofte skjørere slimhinner og blodkar enn til vanlig. Blødninger fra nese, munn/tannkjøtt eller underliv er veldig vanlig, og betyr svært sjelden at noe er galt.

Back
Topp