Blør:-(

Kvælpklein!

Elsker forumet
Da var det min tur å blø:-( Friskt blod, men ikke mye... foreløbig.. Fy, dette er ikke gøy! Ikke vondt, men det kommer vel ikke med en gang?! Har mista før, men det var rundt IKM. Så det var bare som vanlig mens. Når man mister 6+6 blir det vel en kraftig blødning og veldig vondt?!

Jeg mista ved uke 5 sist, og det blødde jeg sykt mye, og fikk skikkelig smærter :/ Men hvor mye blør du ? hele tiden eller??

Uff får håpe det bare kommet litt blod i dag og at spiren holder seg fast.
Lykke til :)

Oppdaget litt blod i trusa nå for en time siden. Ikke mye nei, men blir nervøs fordi! Jeg håper virkelig det bare er en ubetydelig blødning.
Da du mista i uke 5..kom blødning fort og bar kraftig med en gang eller spotta du først? Og kom smertene med en gang?

Jeg trodde jeg fikk mensen sist jeg mista, og plutselig kom det utrooolig mye blod! Myye mer en mensen...

Da jeg mistet i uke 7 i 2006 så begynte jeg og blø litt rødbrunt blod da jeg tisset og det sluttet ikke å blø, fikk da smerter og som vanlig mens.

Så trist hvis det er en SA.
Jeg mistet en gang og det var en MA hvor jeg hadde småblødninger. Jeg har hørt om noen som blør hvor spiren blir sittende. Håper det er slik for deg :smiley-angelic001

Krysser fingrene for deg. Ring til legen din i morgen for å få tatt hcg-blodprøver dersom du føler dette kan berolige deg. Da kan jo du høre om det er mulig med henvisning til UL?? Sender deg en god klem :hug013

Jeg krysser fingre og tær for deg.

Virkelig ikke noe morro, å kan forstå at du ikke har det noe greit nå! :(
MEN ha trua, du skal se dette går veldig bra.
Mange som blør i svangerskapet! Og alt er ok. ;)
Men selvfølgelig er det skummelt..

Masse lykke til kjære deg! :)

Jeg blør friskt blod hver uke, men graviditetsstreken på testen popper opp på et sekund fremdeles. Ha troen :)

Håper det er en uskyldig blødning! :)

Krysser fingrene for at det er uskyldig, og at alt går bra :-) Vær positiv! :-)

Det var pause frem til idag kl.14. Litt mer denne gangen, men nå har det roet seg. Sitter og kjenner etter om det er vondt eller bare sånn vanlig strekking. Huff, dette er ikke noe gøy! Må vel ringe legen imorgen, men jeg kvier meg veldig. Skal hele tiden se an og se an. Liker heller ikke og ringe og si at jeg er syk, for jeg vet hvor lite vikarer de har. Men vet at jeg ikke greier og være til stede mentalt på jobb imorgen heller.

Back
Topp