Blør

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Vi hadde sex før vi sto opp i dag og nå har jeg blødd siden vi sto opp, blør sånn at det kommer i truseinnlegget/bindet...

får helt angst av dette jeg...

Huff... Det kan være en rift.. Prøv å slappe av og legge drg nedpå litt.. Hvor langt er du på vei?

er 6+3 i dag...

Da er det veel ingen hjelp å få på legevakten heller.. Jeg mistet 6+2 sist, da var det søndag.. Måtte vente til mandag før jeg kom inn til legen. Der fikk jeg henvisning til gyn også tok de hcg prøve.

Slimhinnene er mye skjørere, så kan være pga sexen at du blør. Om du er urolig kan du ringe legevakten og høre om de eventuelt kan ta en ultralyd? Det er jo mest sannsynligvis helt uskyldig, men veldig ubehagelig å ha det slik siden man blir så bekymret. Håper alt går bra med deg :)

går greit foreløpig, tenkte jeg skulle gi det litt tid og se det ann, evt ta kontakt med legen på mandag og kanskje få tidlig UL litt tidligere om det ikke gir seg til da eller jeg får store smerter...

går greit foreløpig, tenkte jeg skulle gi det litt tid og se det ann, evt ta kontakt med legen på mandag og kanskje få tidlig UL litt tidligere om det ikke gir seg til da eller jeg får store smerter...

Det høres lurt ut :) Satser på det er ei helt uskyldig blødning :)

huff ja håper det, har dårlig erfaring med blod etter sist gang...

men husker jeg blødde etter sex en gang da jeg var gravid med sønnen min, men synes å huske at da var det bare en eller to ganger da jeg var på do også ga det seg...

Krysser fingrene for at alt er bra :) Sender deg gode tanker :)

tusen takk :-)

Satser på at det er pga sexen jeg altså ;)
Jeg har aldri opplevd å blø etter sex, så jeg tror nok enkelte bare er mer utsatt for det.
Siden du har opplevd det før vil jeg tro det er helt uskyldig :)
Tenker positive tanker og krysser fingrene for dere ;)

huff ja håper det, synes det stikker mer og sånn også og blir skikkelig bekymret, men kan jo bare være fordi jeg kjenner etter ekstra også...
blir helt matt av tanken på å skulle begynne på nytt enda en gang...

Håper virkelig dette er uskyldig blødning.
Virker som mange blør tidlig i svangerskapet, og at det er ufarlig.
Skjønner godt du kjenner ekstra etter på smerte, jeg gjør det samme.
Vi alle er så redd for at det skal gå galt... Men det SKAL det ikke.

Sender deg en og klem, håper du får slappe av.

takk for det :-)

sluttet å blø i går kveld, bittelitt rosa slim på papiret et par ganger bare etter det... så da håper jeg det bare var en rift og at det ikke starter opp igjen.

Back
Topp