Blør...

Miss***

Blir kjent med forumet
I dag har jeg endelig kommet til uke 10 :) Kjempefornøyd med det, men jeg og sambo hadde sex tidligere i dag og jeg begynte å blø masse. Vet det kan være vanlig at man gjør det, men blir alikevel veldig bekymret. Har hatt en MA for flere år siden og ønsker ikke å oppleve dette igjen. Har ikke stoppet å blø enda, men får vel trøste meg med at så lenge jeg ikke har vondt så er vel alt bra... 

mye blod da? kommer det koagler?.. 
jeg hadde mye frisk blødning dagen etter vi hadde hatt sex, men jeg fikk se et bankende hjerte ca 2 uker etterpå.. dette var da i uke 6-7... 
det er jo vanlig å blø litt etter sex sies det. så lenge du ikke har smerter og det ikke kommer ut noe koagler eller lignende, og at det stopper:) så går det sikkert bra! 

Gratulerer med å ha kommet til uke 10 :-D
Huff, skjønner at du blir litt små bekymret, men krysser fingrene for deg!! Dette går nok kjempe bra skal du se! :-)

Camilla A skrev:
Huff, skjønner at du blir litt små bekymret, men krysser fingrene for deg!! Dette går nok kjempe bra skal du se! :-)

Tenker det samme. Krysser for deg! 

Jeg hadde samme opplevelse som deg for en uke siden da jeg var i uke 9. Sexa fredagen, blødde fredagen og lørdagen, og hadde brunlig utflod søndag og mandag. Ingen smerter, men fryktelig utrivelig og ekkel følelse... Føler meg fortsatt gravid og har alle symptomer.

JEg dro til legen og fikk henvisning til UL siden jeg mista 3 ganger i fjor. Skal til UL 5.juli, da er jeg forhåpentligvis 12 uker på vei

Virker ikke som det blør så mye nå lenger. Kun friskt blod så er nok ikke farlig, men blir jo litt urolig uansett. Har legetime på tirsdag så da kan jeg jo høre hva legen mener og evt få en ul hvis det skulle være behov for det. Hadde vært greit å se at alt er i orden.  Har bestemt meg for at dette skal gå bra :)

Det er nok et godt tegn at det har stoppet, hver gang jeg har mistet har jeg blødd i minst en uke uten stans. Ønsker deg lykke til, håper du klarer å slappe av!

Samme her og mest trolig ikkno å bry seg om:) Slimhinnene er tynne og det er masse blod i "området"! Er selvfølgelig ekkelt uansett men her var jeg så forberedt på det at jeg ikke ble overrasket engang! Varte halvannen dag så var det stopp..legger naturlig nok en demper på sengeaktiviteten men men..

Camilla A skrev:

Masse lykke t!!!Krysse fingran for at aillt e bra

Var hos legen i går og han sa at det var helt normalt at man kunne begynne å blø under/etter samleie. Trodde at det hadde stoppet i går, men i dag har det begynt på igjen. Merker jeg blir litt urolig av dette, men nå må jeg bare vente på tidlig ul. Han skulle sende en søknad for meg om det ettersom jeg har mistet tidligere. Tror ikke jeg blir helt rolig før den er gjennomført. Vil så gjerne at dette skal gå bra. 

Håper du får ul fort sånn at du kan slappe av
Lykke til!

Hemmelig en stund! skrev:
Det er nok et godt tegn at det har stoppet, hver gang jeg har mistet har jeg blødd i minst en uke uten stans. Ønsker deg lykke til, håper du klarer å slappe av!

sign

Ringet legen på nytt i dag. Nå orker jeg ikke gå i uvisshet lenger. Blør fortsatt så i morgen har jeg fått time hos legen og kommer til å bli sendt på UL etterpå. Krysser fingrene for at alt er som det skal :)

Krysser som bare det, sammen med deg

Back
Topp