blør..

Lykke<3

Forelsket i forumet
Jeg begynne så vidt å komme blod i går, så først at utfloden hva brun/rød aktig.. :S i dag har det komme no blod :s er det farlig? :'( er i uke 14 i dag.... er så redd.. har time hos jordmor i morgen, skal jeg ringe legen også? har noen av dere blød i løpe av svangerskapet? gikk dt greit?

Under forige svangerskap så fikk jeg to blødninger i tiden jeg egneltig skulle hatt mensen, ikke noe farlig her Har en frisk og rask 4 åring i hus nå...Men hør med legen i morgen. Men selv om man blør trenger det ikke alltid bety sa!!!!

ååh, syns det er så skummelt :/ mitt første svangerskap, så er litt redd...  har hørt så mye forskjellig, mn ville høre med dere også... skal ringe henne i morgen.. takk for svar!

Jeg hadde en liten blødning for 2 uker siden,Var hos legen noen dager etterpå og hørte hjertelyden men ikke mer enn det siden det ga seg... Håper alt er i orden med deg og lille. JEg kan nesten ikke vente til 11 aug, da er det ultralyd og man får bekreftet at alt er i orden, eller ikke :/ Lykke til :)

jeg ville ringt føden i morra jeg. Da kan du kanskje komme rett inn der og få sjekka. Trenger ikke være noe farlig, sikkert bare ett blodkar som har sprukket men det er alltid greit å sjekke det. Kan eventuelt spørre jordmor hva hun mener også siden du skal dit. Hun lytter sikkert etter hjertelyden når du er der. 

håper alt står bra til med din lille også!! Lykke til :) 

Føden? på sykehuset, eller? tenkte å ringe til legen og i morgen tidlig, å høre hva hun sier.. Håper bare alt er bra!! 

Håper bare det er en uskyldig blødning, men greit å få sjekket det. Man kan ringe føden på sykehuset, men jeg vet ikke om de tar inn så tidlig i svangerskapet. Men det skader ikke å ringe å høre. 

Krysser fingrene for deg.

du får ingen hjelp hos føden. snakk med jm og kanskje ho henviser deg til gyn.ultralyd.
eg hadde blødning for ett par uker siden. ble henvist videre og ble sjekket grundig. alt flott med lille knøttet, men føden tar deg ikkje inn så tidlig (ringte og fikk beskjed om dette)

hadde og 2 blødninger i første sv.skap., har en frisk og rask (snart) 5 åring:)

lykke til

Jeg har bakovervendt livmor og fått beskjed om at det kan komme en småblødning en gang i blandt. Har ikke hatt det enda, men er forberedt på å ikke få panikk(som om det går ann). Håper du får svar med en gang, ikke kjekt å føle seg usikker. Ring lege hvis jordmor ikke har svar.

dt skal jeg få gjort... bra dt gikk fint med ungen din  ~knocked up~ :D

fikk du vite på første ul at du hadde bakovervendt livomor NoClue? er det noe de kan se med en gang? :) 

får jeg prøve å ikke tenke så mye på det, å prøve å sove snart.. skulle bare ønske gutten min var her md meg og mini <3

Tusen takk for svar alle sammen :) 

jeg hadde blødninger for snart 2 uker siden. fikk time hos legen med engang (gynekologisk undersøkelse) og UL dagen etterpå (hadde jeg ikke kjent at ungen bevegde seg så hadde dem sendt meg samme dag på UL). alt var bra her.

hvordan gikk det?? fikk du ul??

jeg fikk svar på bakovervendt på ul i uke 12 så det kan de finne ut med deg også. Håper alt går bra!

Back
Topp