blør :/

hope<3

Elsker forumet
tror ikke spiren satt fast her alikevel ;( . blør og har menssmerter.. :( kalles det SA når eg har fått positive tester mange ganger. så at en plutselig blør ? Ser ikke ut som noen feste blødning

Uff, skulle ønske jeg kunne kommet med noe svar på det, men jeg har ikke noe greie på SA, så jeg vet ikke...  Har du ringt legen? Kan være lurt å få sjekket, og så slipper du å uroe deg over om du har mistet eller ikke.. 

Jeg vet heller ikke desverre.
Men så utroooolig trist at du blør

Hååååper det er festeblødning.. Tenker på deg.

GOD KLEM

Har ikke ringt legen, tror ikke det er nødvendig. Blør som en vanlig mens :/ prøver å ikke ta det så til meg, men det var ikke lett hehe.. jaja jeg skal kose meg max med minien jeg har her hjemme :):):):):) så får vi bare fortsette å prøve =)

For en herlig holdning du har tingelinge
LYkke lykke til med prøvingen, spira sitter nok snart skal du se.

Skal krysse alt jeg har for dere

God helg og god klem

Takk :)

så trist:( håper det går bra med deg! super holdning på deg også!!:) klem

DrømmenOm3 skrev:
For en herlig holdning du har tingelinge
LYkke lykke til med prøvingen, spira sitter nok snart skal du se.

Skal krysse alt jeg har for dere

God helg og god klem

Signerer denne  :)

nei, men tingelinge.... er du sikker at det ikke er festeblødning? Og menssmerter er helt vanlig hos nygravide!
OG en kan blø uten at  det er noe feil.
Jeg fikk 2 ganger blodprøve med min SA, men hadde blødd som en vanlig mens da, hcgen gikk ned så det var en SA. Spør om en blodprøve du, hvis den går opp er du fortsatt gravid!

Uff..trist det.. håper spiren sitter fast neste gang!!!

Synes det er så trist å teste positiv og så skjer noe sånt..

Lykke til Tingelinge!!

Jamen det fosser :P for å være ekkel :P har roet seg litt mer nå i kveld. Tok en strimmeltest og den viste bare en sinsykt svak strek.. så da har hcg gått ned vel.,...

huff så synd. håper det går bedre neste gang.. plutselig er du gravid igjen, det er jo noen gode månder å bli gravid på..

da har du nok rett tingelinge..... vi skal savne deg inne her! STOR KLEM

Nå leste ikke jeg alle innleggene. Men festeblødning er det neppe siden det ikke fester seg før uke 6. (mener jeg og huske) Hvis du blør like mye som mensen eller mer tror jeg nok desverre det er en SA Men man kan også blø fordi livmoren strekker seg og dermed sprikker noen blodkar. Vent til blødningen går oger og ta en test. Ville også kontaktet lege. Masse lykke til!

Eh.. Egget fester seg vel 4-10 dager etter eggløsning... Det er når egget fester seg at kroppen begynner å produsere hcg, og slik får vi positive tester.. Jeg hadde festeblødning nå når jeg var 3+2 og 3+3.. Kjempetrist at du blør Tingelinge! Håper at kroppen ordner opp selv først og at du snart blir gravid igjen. Klem:)

HopsiDaisy skrev:
Eh.. Egget fester seg vel 4-10 dager etter eggløsning... Det er når egget fester seg at kroppen begynner å produsere hcg, og slik får vi positive tester.. Jeg hadde festeblødning nå når jeg var 3+2 og 3+3.. Kjempetrist at du blør Tingelinge! Håper at kroppen ordner opp selv først og at du snart blir gravid igjen. Klem:)

Ja det stemmer det med festeblødning. Jeg tenkte helt feil. Uansett; Lykke til Tingelinge. Jeg krysser fingrene for deg!

Back
Topp