blør..

Hlin

Elsker forumet
testen i dag var mye bedre enn i går.. dog et anent merke..
men rett etter jeg tok testen, begynte jeg å blø.. ganske mye. som en normal mens blødning tenker jeg.
har ligget i senga nå, og blør fortsatt..
er vel ikke noe håp da..

bildet er nok en gang elendig, men testen er uten tvil positiv...
jeg føler meg fullstendig .. æsj ...

Det var da som pokker...[&o]

Vet ikke helt hva jeg skal si, om du fortsetter å blø så kan det jo være at ting ikke har godt så bra, om du slutter kan det være slimhinnene eller noe...

Sender deg en god klem, den testen var jo positiv...[&o]

Uff da. gir deg en trøsteklem wiccana. håper dette går over like fort som det kom

Kjipt.

*trøsteklem*

Det kan jo gå bra likevel, men...

jeg er så sliten av prøving nå :(

kjenner at jeg bare vil gi opp hele driten... men uansett hva jeg sier til meg selv, så vet jeg at jeg ikke kommer til å gjennomføre det.

hjelper vel lite å dra til legen nå.

ORIGINAL: Bina

Uff da. gir deg en trøsteklem wiccana. håper dette går over like fort som det kom

Uff, så kjipt å begynne å blø [&o] Håper det er en uskyldig blødning. 

ja.. håper på det :(

uff, sånt er ikke noe gøy. krysser fingre og bein for at dette går bra!
*klemmepå*

Håper det er en uskyldig blødning.. ønsker masse lykke til!

ORIGINAL: wiccania

testen i dag var mye bedre enn i går.. dog et anent merke..
men rett etter jeg tok testen, begynte jeg å blø.. ganske mye. som en normal mens blødning tenker jeg.
har ligget i senga nå, og blør fortsatt..
er vel ikke noe håp da..

bildet er nok en gang elendig, men testen er uten tvil positiv...
jeg føler meg fullstendig .. æsj ...

vet ikke om det er noe trøst, men 31.mai begynte jeg og blø, jeg blødde og som en normal mensblødning uten, smerte og ingen symptomer til tr hverken før under eller etter blødningen. Det eneste som var forskjellig var at det ikke kom masse sånne blodklumper som jeg pleier og ha.... det er nå 19 dager siden og jeg er etter all sannsynlighet gravid[:D] så kan hende det er en kraftig festeblødning?[:)]

Har selv en lett blødende livmormunn/hals...Blødde i 6 uker ca. frem til noen dager etter GU...
Har vært full stopp nå i en uke, men som sagt tidligere har det kommet tilbake...

Jeg mener at så lenge man ikke har vondt er det forsatt håp, og testen virker pos...

Ville ha tatt en tur til legen og fått tatt noen hCG prøver...

Edit;
En litt mer riktigere måte å si det på...[:-]

Sorry...

skal på volvat til tirsdag , for ul.
har du von willebrandt? hvilken grad i såfall ?

Ikke sånn bløder[:-] Ble litt feil, sorry...Men jeg blør veldig lett når når det kommer til svangerskap, EL og mens...Som en eller annen sa (Husker ikke om det var Sunshin eller en annen) har en veldig pinglete livmorhals...[:-]

ORIGINAL: *MaCa*

Ikke sånn bløder[:-] Ble litt feil, sorry...Men jeg blør veldig lett når når det kommer til svangerskap, EL og mens...Som en eller annen sa (Husker ikke om det var Sunshin eller en annen) har en veldig pinglete livmorhals...[:-]

pinglete slimhinner [8D]

ORIGINAL: SunShin

ORIGINAL: *MaCa*

pinglete slimhinner [8D]

Jaja, nesten det samme[8D]

uff, så trist[&o]kjedelig når man skal blø når man er gravid.
får håpe du ser et bankende hjerte når du skal på ul da[:)]

Ligger I senga og glaner. Glad for iPhone I det minste. Proever aa holde motet oppe selv om bloedningen ikke stopper..har god tid til forum lesing ihvertfall

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Uff, så kjipt å begynne å blø [&o] Håper det er en uskyldig blødning. 

huff da.... trist [:(] kleeem...

Back
Topp