Blør :'( Startet på dag 6+2, i dag 6+4???

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Da er jeg tilbake til start igjen... Virker sånn i hvertfall...
Startet med en "blodskorpe" på fredags kveld og litt "blodvann" etter det... I går tiltagende med brunt blod, men fortsatt ingen smerter, men fra i dag har jeg hatt litt vondt og det kommer mer blod, blir rødt i doen... Kommer slim, blod og koagulert...
Skal på ultralyd i morgen, for og se om det i hele tatt er noe der lenger... Typisk at sånt skal skje på helgen, og vi har hatt en helt forferdelig helg :'(

Uff, slikt er fryktelig skremmende! Håper du ser liv i morgen, for det er jo en del som blør i svangerskapet uten at noe er galt. Blødde selv litt (ikke så mye som det kanskje høres ut som du gjør nå), men fra uke 5 + 2 til 6 + 0. Hadde vært på en UL allerede uke 5 og så da to fostersekker i livmoren. Gyn trodde jeg hadde mistet på bagrunn av blødningen, fordi jeg samtidig hadde en hcg-utvikling som slett ikke var som den skulle. Ny UL i uke 6 + 0 viste derimot én spire med bankende hjerte og denne spiren er i dag syv år gammel. Det var fordi jeg mistet én av spirene jeg blødde litt. Det kan altså gå bra selv om du har blødninger, men jeg forstår godt at du er livredd. Det var jeg også på samme tidspunkt. Krysser fingrene for at alt er bare velstand i morgen på UL´en!

Back
Topp