Melkesjokoladen
Gift med forumet
Vet ikke om dere husker det, men var på tildlig UL på fredagen å der mente han at jeg bare var 4 uker på vei, å ikke 6 som jeg skal være. Så ble sendt til sykehuset for å ta blodprøve, samt at jeg skal tilbake dit om 2 uker for å se.
Men har hadd brun utflod i hele dag, og nå når jeg var på do kom det blod på papiret :(
Liker ikke dette jeg. Prøver å ringe legevakten nå for å høre, men de tar ikke telefonen :(
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men følte bare for å skrive d :(
vet egentlig ikke helt hva jeg vil med legevakten heller.... Huff...
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Da har jeg vært på legevakten. Han tok en undersøkelse på meg og mente at det bare var en rift i livmorhalsen, helt ufarlig :)
Så da er det bare å vente til UL nr 2 om 2 uke å se hvordan det går da.
Tusen takk for støtten :)
Men har hadd brun utflod i hele dag, og nå når jeg var på do kom det blod på papiret :(
Liker ikke dette jeg. Prøver å ringe legevakten nå for å høre, men de tar ikke telefonen :(
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men følte bare for å skrive d :(
vet egentlig ikke helt hva jeg vil med legevakten heller.... Huff...
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Da har jeg vært på legevakten. Han tok en undersøkelse på meg og mente at det bare var en rift i livmorhalsen, helt ufarlig :)
Så da er det bare å vente til UL nr 2 om 2 uke å se hvordan det går da.
Tusen takk for støtten :)