blør :( *oppdatert*

Melkesjokoladen

Gift med forumet
Vet ikke om dere husker det, men var på tildlig UL på fredagen å der mente han at jeg bare var 4 uker på vei, å ikke 6 som jeg skal være. Så ble sendt til sykehuset for å ta blodprøve, samt at jeg skal tilbake dit om 2 uker for å se.

Men har hadd brun utflod i hele dag, og nå når jeg var på do kom det blod på papiret :(
Liker ikke dette jeg. Prøver å ringe legevakten nå for å høre, men de tar ikke telefonen :(

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men følte bare for å skrive d :(
vet egentlig ikke helt hva jeg vil med legevakten heller.... Huff...

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Da har jeg vært på legevakten. Han tok en undersøkelse på meg og mente at det bare var en rift i livmorhalsen, helt ufarlig :)
Så da er det bare å vente til UL nr 2 om 2 uke å se hvordan det går da.
Tusen takk for støtten :)

Huff da :( håper det går bra!! klem

Huff, vet hvordan du har det!! Du får prøve å slappe av litt, og heller ringe legen i morgentidlig. Er ikke så mye man får gjort på legevakta likevel...

Krysser fingrene for deg!

Er nok dessverre ikke mye de kan gjøre på legevakta, eller mye som kan gjøres enten eller så tidlig. Bare å vente og se...utrolig slitsomt og frustrerende, jeg vet, har vært der noen ganger..
Krysser fingrene for at det er ufarlig blødning!

Krysser fingrene for deg!!!

Det var godt å høre, så bra at  mest sannsynlig er bra :D

det var godt å høre :) gleder meg til å høre hvordan det står til med spiren din på neste ul :)

Back
Topp