Blør... Oppdatert i nr 42: takk for meg! (10/7)

Det var tridte nyheter.
Sender deg mange god bedrings klemmer også ønsker jeg deg alt det beste fremover :)
 
Føler med deg. Men det kan være en helt ufarlig blødning. Jeg hadde hele truseinnlegget full i blod men spira er her fortsatt. Å hatt to tilfeller med det du forteller om etterpå. Så prøv ikke tenke negativ. Det er lettere sagt enn gjort men kan være det er slimhinnene som er såre som gjør du blør litt. Så lenge det ikke er mye å ingen klumper å sterke smerter pleier det være en ufarlig blødning. Er du bekymret ta en tur til lege. Håper spira de klorer seg fast ;) lykke til
 
Føler med deg. Men det kan være en helt ufarlig blødning. Jeg hadde hele truseinnlegget full i blod men spira er her fortsatt. Å hatt to tilfeller med det du forteller om etterpå. Så prøv ikke tenke negativ. Det er lettere sagt enn gjort men kan være det er slimhinnene som er såre som gjør du blør litt. Så lenge det ikke er mye å ingen klumper å sterke smerter pleier det være en ufarlig blødning. Er du bekymret ta en tur til lege. Håper spira de klorer seg fast ;) lykke til

Hun skriver lenger opp at hun har vært på ul uten hjerteslag.., :(
 
Off så trist,, :( håper en ny spire sitter snart hos dere. Forferdelig trasig når slik skjer..
 
Føler med deg. Men det kan være en helt ufarlig blødning. Jeg hadde hele truseinnlegget full i blod men spira er her fortsatt. Å hatt to tilfeller med det du forteller om etterpå. Så prøv ikke tenke negativ. Det er lettere sagt enn gjort men kan være det er slimhinnene som er såre som gjør du blør litt. Så lenge det ikke er mye å ingen klumper å sterke smerter pleier det være en ufarlig blødning. Er du bekymret ta en tur til lege. Håper spira de klorer seg fast ;) lykke til

Takk for omtanken. Det blir sikkert litt rotete når det står oppdateringer underveis i tråden, men det ble altså bekreftet at det ikke var noe liv på ULen. Jeg klarte å holde på et lite håp da det bare var små blødninger og litt murring (søndag til torsdag), men natt til fredag ble det ingen tvil. Vet om mange som har blødd uten at det har vært noe alvorlig, det er jo ganske vanlig. Men dette var MYE blod og sterke smerter i tak, som minna mye om riene under fødsel med nr1. Alt kom ut senere på fredagen, så nå er det bare å se framover og etterhvert kanskje prøve på nytt.
 
Trist å lese. Håper spira sitter kjapt når dere er klar for å prøve på nytt. Lykke til 
 
Back
Topp